diem mortum

ponedjeljak, 28.05.2007.

MJENJAM SE...MJENJAM SE.............NIJE DA ME BOLI ALI MJENJAM SE........

na ovo me potaknuo majin post.......o mjenjaju unatoč tome što smo sigurni da se nikad necemo promjeniti........

vratila sam se unazad 4 godine i sjetila se sebe tada i sebe danas.....opet stojim na jednom od velikih životnih raskrižja i pitam se kako cu i hoce li me nešto zgaziti na onom putu kojeg izaberem....
nije stvar u tome da su se moji neki stavovi promjenili drastično.rekla bih prije da su se popeli na razinu više...ili ipaK da se bolje izrazim-evoluirali su na svojevrstan način.
u tom periodu od 4 godine naučila sam:

-bili tolerantnija
-opustit se
-prihvatit mogućnost da me netko voli onakvu kakva ja jesam bez sranja i pretvaranja a kamoli prilagođavanja
-naučila sam i biti odgovorna na sebi svojstven način
-prestala sam se opterećivati sitnicama koje nikom ne znače ništa posebno a kamoli meni
-otkrila sam da imam puno više samopouzdanja i sposobnosti
-otkrila sam da zapravo nemam nikakvih kompleksa i da sam potpuno zadovoljna osoba kad zanemarim sve svoje njurganje i negodovanje
OTKRILA SAM PUUNO TOGA ŠTO SAM ZNALA DAVNO PRIJE ALI ME HRABROST ZA PRIHVATITI TO RANIJE U TOM POGLEDU IZNEVJERILA

u tome periodu sam i izgubila ponešto,ali ako hoćeš dobiti moraš i dati..htio ili ne
-izašla sam iz veze za koju sam smatrala da će biti vječna-nažalost,ili na sreću,ipak NIŠTA nije vječno i to se nikada neće promjeniti
-ona dječja naivnost da ništa nije toliko loše se jednostavno izvukla iz mene
-napustila me depra i tvrdi pesimizam-sad se to pretvorilo u ironiju i zajebanciju
-izgubila sam na neki način i poneke prijatelje,a o nekima su mi se oči otvorile
-otišlo je ješ tih sitnica iz mog života ali nije sad više to ni toliko bitno..........

Jedino što još želim pošto ljubav,zdravlje,dijelom i neovisnost i sreću imam,jest i to da naučim prihvatiti činjenicu da mogu biti zadovoljna životom bez velike filozofije i analiziranja svega što mogu........

eto....rekla sam.............

- 23:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #