diem mortum

četvrtak, 24.05.2007.

MATURA-ntica

danas bila norijada........bila ja pijana.jako.i saD sam malko...........i izgbila pokaznu-VRATIT MI JE AKO NADJETE MOLIM VAS........i kreditnu karticu-hahahaha pizdeki ponistila sam ju odmah danas-necete me operusati beeeelj!!!!!.i da sam normalna napisala bih nešto smisleno a kako nisam..........bambus-nisam ga pila dvije godine,pivo,kola-konjak,pivo,vodka-sok od ananasa,..........sad kava...........i zao mi sta sam isla doma.jako zao........mi smo đubrad.allalala.............i mislim da cu imat glavobolju.a valjda i necu.............alkohol je proklet.........trebalo mi je pun kukac da se napijem..pa me malo držalo.i meni žao sta se trijeznim.jako zao................
btw.za one koji mi planiraju prekosutra doc na rodjendan...........zvat cu vas.mozda ipak slavim slijed.vikend.nepitajte!

- 16:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #