kratke crte

srijeda, 28.11.2007.

Razgovor sa braniteljem

Nisam vjerovao da je Hrvatska u ovom stanju dok jutros nisam pričao sa jednim braniteljem.

On kaže da kojeg vraga Mesić čeka da proglasi za mandatara Sanadera. I sada ja pokušam objasniti da se čekaju službeni rezultati, da tko smeta Sanaderu da se dogovori sa potencijalnim koalicijskim partnerima bez obzira jeli ga netko proglasio za mandatara.

Kažem ja da je jednaka tako moguće da netko drugi pokuša sastaviti vladu.

E sada ide tirada.

Kako može netko drugi uopće pokušati to raditi, nema pravo...

Ja kažem da tko zabranjuje nekome da pokuša sataviti vladu ako misli da može.

On kaže da kako to može raditi Milanović, da je bahat, da ima Milanku sa sobom...

E sada ide ono što ja ne razumijem.

Ja kažem da mi objasni zašto glasaju za Sanadera? Protiv komunista i slične gluposti.

Ja kažem da ima više bivših komunista u HDZ-u nego SDP-u, da je izručio sve Hrvatske generale u Haag, da ih je zatvorio u zatvore po Hrvatskoj, da nije ništa napravio po pitanju vukovarske trojke u Haagu, da bi trebalo većinu ministara u njegovoj vladi zatvoriti u zatvore radi korupcije i sličnih stvari i još je koalirao sa SDSS-om (Pupovac).

I pitam ih da li je točno ovo što sam naveo?
Oni ostanu mučeći jer nemaju što kazati protiv.

Pitam ih da li je ovo protiv svih njihovih pravila životnih?
Oni ostanu mučeći jer je.

I zamolim ih da mi kažu zašto glasaju za HDZ? I opet navedu iste gluposti koje sam prije naveo.

I onda kad meni netko kaže da njima mozak nije ispran.

Ja ne razumijem, ja da SDP sutra koalira sa ovakvim HDZ-om, moj glas više ne bi imao. Ima drugih stranaka sa sličnim svjetonazorom.

A da se vratim na početak i kažem da nisam vjerovao da je u Hrvatskoj još ovo moguće.

Dakle meni ovaj branitelj kaže da ako HDZ ne sastavi vladu da će biti svašta po Hrvatskoj, neredi i slično jer je njima već puna kapa svega i da ne mogu trpjeti ponašanje prema njima.

Čije?

Ako je ovo točno onda je ova zemlja debelo u kurcu iz kojeg se neće izvući za milijun godina.

28.11.2007. u 08:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu ću pisati

ukratko: preporuke i kritike, mislim pretežno kritike

Linkovi

Blog.hr
CNN-blog
Aktualije
Skype - besplatni razgovori
Mrak-blog
Pollitika-blog
Silverci-blog
G-news tjednik-blog
Mosor2-blog
kanuny-blog

Pondi Web Hosting
Najpovoljniji hosting u Hrvatskoj.

blog counters