*THE WAY I SEE IT...*

12.11.2006., nedjelja

Zašto više nema NORMALNOFOBIJE??

Sretna sam... Neznam zašto sam sretna, ali jaaako sam sretna. Možda i ne toliko sretna koliko sam mirna u duši. Toliko sam mirna da me uopće ne brine činjenica da sutra moram odgovarat povijest i pisat politiku i gospodarstvo, a da ništa neznam! E....al stvarno mi je već muka od one depre. To je sranje!
Danas sam bila s Dujmom na kavi (trač party) s kojom se vidim jaaaako rijetko i pitala m dal još uvijek imam blog. A briškec! pa naravno da imam. Ali nisam nkad stavila njenu sliku na blog a ću je stavit danas. Imam jednu prejaku di smo ja i ona kad smo bile male, ali bi me ubila da ju stavim. Pa da vas upoznam:
Ovo je Dujma:
Image Hosted by ImageShack.us
Ok, shalim se...OVO je Dujma(ovo desno je Vinski s čijeg bloga sam digla sliku):
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je njezn dečko na kojeg je jak ponosna zato što se od svoje sedme godine trenira mini golf.:
Image Hosted by ImageShack.us
Baš mi je danas na kavi pričala da će se tetovirat. Rekla je da će bit nešto ovako:
Image Hosted by ImageShack.us

I ZA KRAJ BIH ČESTITALA ALENU 19. ROĐENDAN!!!!




- 23:46 - RECI (7) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: