*THE WAY I SEE IT...*

04.03.2006., subota

Ali još riječi tisuću u nama umiru....

Kako je to usran osjećaj kad je između nas sve veći razmak... Nemate pojma! Ja hodam i gledam kako se sve više udaljava i osjećam kako mi se oči magle. U glavi mi svira: Ostani uz mene, noćas kada odu svi. Svjetla dok se gase ti uz mene ostani i suze reći će ti više od riječi... Više ne mogu izdržat i skrećem na drugu stranu. Hodam, hodam... Postajem nevidljiva i pratim cestu po kojoj koračam. Neznam gdje idem... Nalazim se na mjestu gdje smo prohodali, sjedam na klupicu ne mareći za kišu i hladne poglede ljudi. Misli mi prolaze kroz glavu i prisjećam se svega što je bilo: sjećam se svih kampova, izlazaka, ljeta u Opatiji, naših pjesama, Paga, zvijezde koju sam dobila na poklon, svih izgovorenih riječi, internih fora........ A šta sad? Znam što se događa i žao mi je, ali ne razumijem zašto on to ne želi priznat. Možda se tješi da to nije istina, da je sve po starom i vjerojatno mene krivi. Ja sam uvijek kriva za svađe! Znam to... Osjećam da me više ne poznaje...ne kao prije. I tako prazna dolazim doma. Pokušavam bit normalna...ma u biti šta njih briga šta je s nama! Ne želim pitanja! Ne želim s nikime razgovarat o tome.
Što god bilo, neću nas zaboravit....


- 22:24 - RECI (0) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: