Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

utorak, 15.02.2005.

samo kratko

samo da se javim malkice..danas podosta smirena
jucer sam bila na hitnoj,de prepala se..neam pojma..al mi valjd nije nista,ja se nadam,nadam se..
et tolko od mene(e da dobila sam 5 iz lektire)
olja

- 14:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.02.2005.

dijete daje djetetu chance?

Jedem pokvarenu chocolate.mislim barem da je pokvarena ali nisam sigurna.sutra me ocekuje lijepi testic iz croatiana=grammar,jeah,jedva cekam,al nije ono sad da nista neznam ali je poprilicno blizu tako da mi komad ne gine.e da slusam:"ja wont to get high"..hits from the bong..ta me pjesma nekako ubedira,neka je polagana..e da dobla sam 3 im matke,aha huz d women,ovo gradivo je dosta dosta tesko,neki vektori karine..nist s nicim de ni kruljcica nea pojma,a naravno,ona ima viziju da ja imam 3 tako da i znam za 50,nista od toga.
Sta da pisem,e da boli me nekako srce,mislim bar,al stvarno,mozda imam neke poremecaje u srcu il nest tako,cesto me onak probada,ah zivot je ionako kratak.e sad malo svijetlije teme..
Kojih naravno nema.
Danijela me ponukala da razmisljam malo oabortusu i umjetnoj oploddnji,neznam.kao sto sam i napisala u komentaru,stvarno sam za legalizaciju pobacaja ,znam da se uskracuje jedan zivot,ali budimo jebeno realni,buduca majka koja nema nikakvih mogucnosti,afiniteta,najvise svoje volje a i i vise dobne strukture,dijete koje se rodi ce najvjerojatnije imati tezak,kompliciran i zapecacen zivot,okrutnom sudbinom.jedan od najvecih problema jest,u nasoj demokratskoj zemlji,birokraciji,jest to da se slucajevi od pregazenog kukca do silovanja i zlostavljanja maloljetnih rjesavaju u vremenu izmedju 3-4 desetljeca.i sad,npr.17-godisnjakinja zatrudni,ups,puko kondom,i sta,odluci rodit dijete(te najcesce zive u nekom vjerskom okruzju ili imaju savrsene roditelje),u najacescim slucajevima ostavi ju decko,rodi,poljubi jadnu licinku i da skrbnicima.prodju 2..3..4..10..17..god.
I sta onda.
Dijete najvjerojatnije(to stalno govorim jer nisu svi slucajevi takvi,ali vecina je)bude izmaltretirano,napaceno,psihicki totalno zalutalo,izgubljeno i bespomocno,nitko ga ne posvaja ,po zakonu odlazi sa svojih 18 na ulicu,i sta.kako se zaposliti.nikako.vecina koja cuje da su iz doma kazu:"problematicna djeca"! wtf?
Sta su sve prozivjeli,nemaju roditelja(mislim da je to osijecaj koji niko ne zeli osjetiti, a pogotovo kad znaju da su ostavljeni,a roditelji negdje u blizini,bez ikakvog osjecaja krivnje),da problematicna su djeca sa malo ostavljenom nadom za bolje sutra,individualni su im tracci nade,neznam stvarno gdje ih nalaze.samo zamislite kako bi vama bilo da ste ostavljeno bice,sa neprestanom mislju kako ste bezvrijedni(sta,ako su me roditelji ostavili onda ne zasluzujem zivot).
Vecina te dijece se utopi u drogi,neki postanu roditelji i ne napustaju svoju djecu,sve je individualno.
Smatram da svako zasluzuje zivot ,ali u nekim slucajevima mislim da se treba uciniti najzadnja tocka,ipak pobaciti,jer mislim da dijete bez buducnosti nema cilja.
Mozda nisam u pravu,mozda jesma.
Malo razmislite
Znam.
Neznam.
Napisal:olja


- 21:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 08.02.2005.

ZbunjenaŻ!


Jučer smo na satu vjeronauka razgovarali o vrednovanju muškarca i žene.I tak zaključili smo da se razlikuju po fizičkom, duhovnom i emocionalnom stanju.I tak pričajući o sexualnosti došli smo na temu ABORTUS! Inače ja sam protiv abortusa,ali smatram da je to individualna odluka.Ja smatram da život započinje začećem,zapravo to je jedina stvar kod koje se ja slažem s crkvom! Ali sve do jučer sam bila za umjetnu oplodnju no onda kad nam je profesor iz vjeronauka objasnio zašto je crkva protiv toga ostala sam paf ! Uglavnom, pri umjetnoj oplodnji nakon oplodnje propada par jajašaca što crkva smatra sprečavanjem začeća,zapravo gotovo isti razlog ko i za kontracepciju. Neznam,ja jesam za umjetnu oplodnju, ali to se onda kosi s mojim vjerovanjem da život započinje začećem! Inače,za razliku od prošlog profesora ovaj je jedan od rijetkih koji mi se stvarno sviđa (kao osoba naravno) a i nije lošni ovako! Jako je mlad pa nas razumije i stalno se šali s nam,alza razliku od ostalih profesora njegove fore su smiješne. I čovjek nema nimalo stida,ma baš je kul...eto profesor me tjera s neta pa moram ić
Pis
Pozdrav iz škole
Black S

- 12:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 05.02.2005.

Pozdrav




Eto da si i ja javim ....kakva sam sva smotana izbrisala sam vezu za net tak da sad moram pisat s oljinog kompa...a usput mi je isteko carnet....eto i olja vas pozdravlja (koga?)
Pis
evo olje i mene
B S

- 19:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 01.02.2005.

AUSCHWITZ..libertad nichts ni sad

Nemam puno sad vremena,samo sam htjela ostavit ovu sliku jer sam zaokupljena nacistima i ustasama,cetnicima,zanima me sto ih sve prisiljava na zlocin,jel imaju uopce savjesti..najvise me se dojmio film:"schindlerova lista"!
nekako,iako sam cula da schindler nije bio tako bajan i savrsen(sto ne postoji),ipak zivim u nadi da postoje ljudi kojima nije glavni prioritet gledati i ubijati nekoga kao neosobu samo zato sto se moli drugom rukom il sto je jebenim slovima na papirnatoj podlozi zapisano nehrvati il nesrbin.ono,nije sad da ja spominjem ubijene zidove samo zato sto me nadahnuo ovaj film,gledala sam ga jos davno,i ne razmisljam sad o tome,ono,et doslo mi, vec,totalno me interesira sve zivo,sve mrtvo sto se dogadjalo u 2. sv. ratu.prizori iz filmova su me uzasno pogodili,jos kad se sjetim tsunamija,ljudi kod nas gotovo ni ne spominju,katastrofa,misle,nece to do nas doci,nece vraga..
tek onda svatis kako smo nemocni i jadni,sta ce nam sve te bombe i oruzja,nekakvi uredjaji,pa sta ce nam,ne uspjevamo se medjusobno dogovoriti,ubijamo se sami ne razmisljajuci da smo preostali mi jedini na zemlji,uz sve prirodne nepogode,a pogotovo ovo s tsunamijem gdje je poginulo vise od 150 000 ljudi(jos se nalaze zrtve),zrtve smo prirode a i samih sebe.
najvise me muce pitanja kao sto su:"zasto su neki ljudi preodredjeni kako bi mrzili"?
"sto ljude potice na mrznju i ubijanje"?
"sto covjek razmislja kad ubije jednog covjeka a kamoli 50"?
"je li svi koji ubijaju imaju psihickih problema il im je to u krvi,ne znam,jel rade to zbog uzitka il zato sto ih nesto potice na rasparanje koze"?
"koji je uopce razlog ubijanja,koji je razlog rata"?
-ne znam.
-jednostavno smo previse komplicirana bica da se izvuku tocni odgovori jer za takve cinjenice potrebni su ljudi koji su sada ili su bili u takvu stanju,no mislim da ni oni sami nemaju odgovora.
-nitko nema.



- 15:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv