Opis bloga

Ne postoji opis bloga, klikni i čitaj!
Moj svet

Beograd


Moj Ćofi :)
 
 

nedjelja, 17.12.2006.

Borba s babama 1

Znam da nije baš u redu da se svađaš sa starijim ljudima i da moraš da budeš kulturan i tako dalje, al brate... Bio bi red i da oni budu pristojni prema tebi. Baš sam se vozila busom, i kao što rekoh, svi penzioneri sveta moraju da odu u grad u 8 ujutro i baš se vraćaju od 1 do 2 (a ponekad i od 12:30). I kako bus kreće prazan baš od moje stanice, sela sam na slobodno mesto (bila sam u busu skupa sa tri i po čoveka) i uživala u udobnosti.
Baš negde na trećoj stanici navale sve one babe sa brda, smrde da popizdiš, guraju se i tuku za slobodno mesto. I već tad je bus bio PUN. Na četvrtoj stanici je došla još jedno krdo baba i uspeli su ponovo da prekrše zakon fizike o GUSTINI. Bus nije mogo da zatvori vrata, ljudi su visili na vratima. I sad ja sedim, ne zato što ne želim da se maknem sa mesta, nego zato što NE MOGU da se pomaknem sa mesta. I govori jedna debela babetina, čak nije ni zamolila, već je komadovala: "Cura će da se ustane!"
Ja je pogledam u fazonu: "Koji je tebi kurac?", a ova ponovo: "MAKNIĆEŠ MI SE SA MESTA!"
"E neću!" rekoh i nastavim da sedim. Baba psuje u svih šesnaest, ostale babe se zgražavaju (a jebote, da sam mogla, ustala bih se!)

- 17:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #