vratite mi pare

12.07.2005., utorak

danas je taj dan...

lud sam, danas je usmeni iz sklopova, zadnji ispit u ljetnom ispitnom roku (posto sam osnove pao) koji moram proc...moja organizacija totalna nula, jos uvijek ima komad skripte koji nisam procitao, stalno se vrtim po istom i citam u krug. sinoc sam puko i zaspao na kaucu oko 1, probudio se u 3:30...svijetlo bljesti iznad glave, bol u ledjima od iskrivljenosti, skripta u ruci, aaaa! samo sam se premjestio u krevet i eto me sad...idem marendat i onda jos malo svrljat po tim slovima pa sta bude...toliko...
wish me luck, i'm gonna need it :)

UPDATE 12.07. 23:44
evo prosli smo i ja i zuti i jos hrpa ljudova...ma bilo je strasno, sramim se svog neznanja (lol), zena je stvarno bila strpljiva s nama idiotima, hehe! ma jebes, duja je pala...duja 'ko zgrada reko bi jedan car...samo sta ja zemljak nisam prijavio ispit pa mi nije upisala u index, lud sam, moram na sljedeci rok doc po ocjenu (a sta je najgore nisam jedini, hehe)... a sad dolazi ljetoo...voohoo :)
- 09:34 - Spit it out! (1) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koliko idiota?!

vikalica



links n' stuff

lyrics n' shit

[NEGATIVNA ORIJENTACIJA]
Opet lose vijesti

citam svake novine
gledam svake vijesti
nadam se promjeni
i boljoj svijesti
opet nailazim
na iste naslove
isti stari tekstovi
hoce da nas prevare

sve je kako stima
opet su nam rekli
para uvijek ima
nasli ih na cesti
svi ce biti zdravi
svi ce opet stati
covjek samo guta
nikako da shvati

nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti
nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti

bjezi od tih sranja
nedaj se smesti
nedaj da te kradu
nemoj opet nasjesti
nitko nece gluposti
jednog dana slusati
sa smjeskom na licu
tad cemo ih srusiti

jednog dana
cemo im se smijati
ovako
zavrsit ce se glazbom
jednog dana
cemo im se smijati
pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san

pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san!