djeva bajna

četvrtak, 27.11.2008.

Povampirena

Eo ga na.

Baš čitam..

Roman Abramovič je svojoj đevojci kupio parcelu na Mjesecu! Na Mjesecu da! Ne znam od koga..od mjesečara možda.. Uglavnom, njegva gruda je veličine od 10 000 četvornih metara.. Veli da je parcelica odmah pored imanja Toma Cruisea, Jimmyja Cartera i Johna Travolte..

Ja se zovem Jambrek Prosinečki, a ovo oko mene je moje imane..

A ja?

Meni uletavaju momci sa spikom da sam se sva proljepšala od osnovne škole, da mi je nekak vilica narasla!

O korpus del kristo, maria magdalena!

Svačeg sam se još naslušala od dotičnog te večeri..i kak mi šiške dobro stoje i kak imam lijepe tenisice, al narasla vilica mi je plafon!

Je vidte vi to? Pa u soma bum se pretvorila kolko već ronjam po mulju na dnu svog ljubavnog života.. Brkove već imam..

Ooooo.....svašta.

Nego vako..

Do daljnjeg ponosno nosim titulu visoke časnice vojske istočnog napada! Džingiskan 21. veka! I ne jebe me živa sila za sve ostalo! Potpuno sam predana i posvećena svojoj misiji!

Sve za Barbaru Kleopatru Jugoslavensku!


Dodatak: danas mi je baba skoro kuću zapalila. ne pitajte kak..ne znam..ne zna ni ona..pao valjda žar kad je trpala u peć..neprimjećeno.. Skužila sam da nekaj nije u redu tek kad je hodnik već bio pun dima koji je sukljao iz njene kuhinje.. Oće ju više neko uzet k sebi na par dana, da se ja malo odmorim?

- 18:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #