djecko

petak, 17.02.2006.

dečko bez straha se prosro

Kao prvo molim d se ovaj naslov svati metaforički


Danas sam išo na lidrano. Prvo nismo mogli nać moje ime na popisu. Prvo sam ja bio glup. Pa sam nakon kratkog vremena sam i komisiju zaglupio svojom glupošću. Srećom jedna djevojka (kojoj hvala Bogu ne znam ime) je bila dovoljno pametna da me nađe.
Bio sam 23 od 24. sjeo sam kod Beatricije (nadimak neznam stavit u određene padeže) ona je bila 15-a. Kako se približavao moj broj sve sam imo veću remu. Kad je došlo do 19 treso sam se ko jebena zečica. Kad su me prozvali nisam znao za sebe. Odvuko sam se do mjesta koje je bilo predviđeno za čitanje. Ne znam kako sam pročito. Mislim da mi se glas treso poput tjela ma ljudi usro sam se (metaforički).
I pogađate nisam prošo.

Ovo su pjesme s kojima sam nastupao


DVOLIČNI PRIJATELJI

Onda kada vam je bilo teško
Tražili ste me
Tražili ste moje savjete
I moju pomoć
Biosam vam najbolji prijatelj

Sada kada je meni teško
Vas nema
Niste mi na pomoći
Zaboravili ste me
I više me na poznate


KRALJ SVJETA

Konačno je došao na naplatu
Sav moj trud i mučan rad
Suho zlato bacili preda me
Biseri mi oko vrata sjaje
Na ruci smaragdno zelenilo
Na glavi dijamantna kruna
Osjećam se kao kralj svijeta
Jer čuo sam riječi željene
Prijatelja koji me voli

- 21:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)