Zgode i nezgode velike male Marsejke

četvrtak, 16.06.2022.

Lena

Inspirisana Lukiinom maleckom, ne mogu da ne podijelim ovdje nase psece cudo, Lenu, koja krasi nas zivot vec 3 godine. Tvrdoglava i poslusna u isto vrijeme. Lijepo nam cuva kucu jer zalaje na svakog ko udje u stan. Kao i ja, ne dozvoljava neznancima da joj se priblize i treba joj vremena da se opusti s novim ljudima. Kao i moj cojek, voli sport, da trci uz njegovo biciklo i da sprinta za lopticom do u nedogled. I ljubi nas stalno stalno.

Lena je otisla u Alpe s cojekom, dok se ja kuham u tropskim vrucinama Marseja...



Oznake: pas

- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.06.2022.

Premorena i nedostupna, krenula sam na godisnji; put Balkana, s dragim. Zaustavili smo se u Istri par dana, odmorili se, na trenutak sam pronasla male iskre srece u sebi, nadajuci se da ce depresija da iscezne zbog njih.

Medjutim, Sarajevo zove. A sa Sarajevom i usamljena majka, prijatelji, neki sretni, neki bas i ne, i ljudi koje ne poznajem, na ulici, u prodavnicama, u kaficima.

Sarajevo te zgrabi, prozvace i ispljune, tako se nekako osjecam poslije tih posjeta. Cojek mi potvrdi to, iako on nije ''nas'', slabo prica jezik, a kulturu i dalje uci. Sarajevo te ucini emotivnim, nostalgicnim, osjecas se kuci, a opet ti neki pojedinci jasno stave do znanja da to nije vise tvoja kuca. Otisla si, trpi sada posljedice jer nisi vise ''nasa''.



U povratku citam Lanu Bastasic, slusam ''nase'' pjesme i slusam neki podkast na koji sam slucajno naletjela trazeci neku pjesmu pod nazivom Sarajevo. Podkast je ''nas'', a na engleskom, pa ga i dragi moze slusati. Sarajevo calling. Epizoda o Sarajevu, sve su potvrdili sto osjetim svaki put kad se vratim tamo, i svu tu nostalgiju, emotivnost... Nisam izuzetak, Sarajevo stvarno tako djeluje na covjeka...

A sad, povratak u realnost, racun u minusu, depresija, recesija dolazi, povratak na posao na kojem ne zelim gledati kolege, i prljavi podovi u stanu. Odoh bar podove ocistiti, nad time jos imam kontrolu...

Oznake: Sarajevo

- 16:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #