< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik namijenjen meni, ali i svim ostalim slučajnim posjetiocima Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

"Biseri" mojih dragih (ali pomalo ludih) prijatelja... Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us "A di je točno kuk? Na ruci?"
Image Hosted by ImageShack.us "Ma šta nam je bilo?!? (pauza) A opet ćemo."
Image Hosted by ImageShack.us"Sinoć sam ja jučer..."
Image Hosted by ImageShack.us "Ti i ja smo po kineskom horoskopu zekc."
Image Hosted by ImageShack.us"Imam mozak kao ribica."
Image Hosted by ImageShack.us "Blago blago pomalo.." (u orginalu "malo malo pomalo" od Karme)
Image Hosted by ImageShack.us "Ona je mononuklić." (cura koja ima mononukleozu)
Image Hosted by ImageShack.us "I onda su se vozili letećim avionom..." (ma da?!)
Image Hosted by ImageShack.us "On je poginuo od bolesti."
Image Hosted by ImageShack.us"Ti si glupa, daj prestani vrijeđati druge!"
Image Hosted by ImageShack.us "Ja uvijek pričam- sama sa sobom ili sa drugima."
Image Hosted by ImageShack.us "Stavi to u pećnjak." (to je peć, dušo)
Image Hosted by ImageShack.us"Susjeda mi se ukretenila."
Image Hosted by ImageShack.us "Radijator je gezrkt."
Image Hosted by ImageShack.us Pita profa zašto je zakasnila u školu. "Kad je maglovito, sat mi ne radi."
Image Hosted by ImageShack.us Profa: "To ti je za 3, nisi znao ključno pitanje o Aristotelu."
On: "A šta, za 5 moram znati koji je broj cipela Aristotel nosio?!"

Divji cvit by Gibonni

Nije mi potriba sad ka šempja gubiti mir
Jer ja sam proguca kost
Za jubav niman lipu rič
I žalim Bože i trud i ludu glavu s kojom ne mislin
Ko me je natira da je provam,
Da je vako zavolim,
da je vako zavolim Image Hosted by ImageShack.us

U srce me potočaj ka divji cvit
Pušti dažd iz oka da okripi
Tu naciklu jubav u meni

Da je čoviku bit ka rašpa
I da je u duši zal i grub
Ja ne bi se da do kraja
I ne bi vako ginija za nju

...........

Image Hosted by ImageShack.us

Lvky - Nigdi mira niman

Zar stvarno misliš da nešto znaš
...o ljudima i šire?
I da je svaki pokret Tvoj
pun jubavi i vire...

Zar stvarno misliš da razumijem
To šta iman u glavi?
I da je lako nositi
sve note i verse ove ljubavi...

Ja još sriću snivan.
I Tebe dozivan.
A nigdi Mira niman.
Neki govori mi glas
da još viruješ u Nas

Vidin da imaš snage još
Al me ne razumiš
Vidin da ima...
Nade još...
Za Nas...


Image Hosted by ImageShack.us


One by U2

Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you
Now you got someone to blame

You say
One love
One life

When it’s one need
In the night
It’s one love
We get to share it
It leaves you baby
If you don’t care for it

Did I disappoint you?
Or leave a bad taste in your mouth?
You act like you never had love
And you want me to go without

Well it’s too late
Tonight
To drag tha past out
Into the light
We’re one
But we’re not the same
We get to carry each other
Carry each other
One

Have you come here for forgiveness
Have you come tor raise the dead
Havew you come here to play jesus
To the lepers in your head
Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it’s all I got
We’re one
But we’re not the same
We hurt each other
Then we do it again

You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can’t be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should

One life
With each other
Sisters
Brothers

One life
But we’re not the same
We get to carry each other
Carry each other

One

13.03.2005., nedjelja

Napetost u kući

Mama je prestala spremati stol. Deda, seka i ja smo prestali kartati. Baka je poglasnila TV. Janica je bila na startu. "Ajmo Jano"- svi smo u sebi navijali... Nitko nije ništa govorio, samo smo piljili u TV.

Image Hosted by ImageShack.us Janica je na kraju svoje veleslalomske utrke bila četvrta, a Anja Pärson je zauzela u tom trenutku 13. mjesto. Prije nastupa posljednje četiri veleslalomašice (Hosp, Poutiainen, Görgl, Rienda Contreras) samo je jedno bilo jasno: ako sve četiri budu bolje od Janice, tad će Šveđanka osvojiti Svjetski kup. U svim ostalim varijantama (uz uvjet da Anja bude 16. ili slabija) Janica bi bila pobjednica. I eto, nevjerojatno, ali Anja je uspjela- osvojila je Kristalni globus... Našoj Jani su falila 3 boda. 3 boda!!!!!!! Jao.. da, malo sam živčana i fakat mi je žaaaooo!! No, s druge strane, Anja mi je isto draga iz 2 razloga: Šveđanka je (a meni je Švedska super zemlja) i moja je imenjakinja. Mama je nastavila spremati stol. Deda, seka i ja smo nastavili kartati. Baka je ugasila TV...

I provala moje bake: Htjela sam ju slikati, a njen komentar je bio: "Sad kad sam stara i nefotogenična me slikaš, a kad sam bila mlada i fotogenična nije bilo fotoaparata! Pif..."