Nothing's complicated. It's just me...

petak, 13.04.2007.

E sad je vrijeme.

Moram priznati da se vec duze vrijeme osjecam pomalo usrano.
Otprilike.
Nis ne radim za skolu, nista za fax...i brijem da ce mi se sve to tako lijepo obiti o glavu.
Ali sad je stvarno dosta...
Prije nekih 20 minuta sam dusu isplakala i zakljucila da i dalje nista ne postizem, nema nikakvog efekta, prema tome, jednostavno treba prestati s ovim.

I eto, prestajem.
I sad cu iz protesta napraviti novi blog.

E.

Vrijeme je da se prestanem zajebavati okolo, krenem uciti, odem na usranu dijetu da licim na nesto, pocnem vjezbati i pocnem se ponasati kako treba za svoje godine.

13.04.2007. u 17:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.