Nothing's complicated. It's just me...

ponedjeljak, 09.10.2006.

My mind is damaged.

Nemam zivaca. Nemam niti jednog jedinog neurona.headbang
Instrukcije.
Jucer i nikad vise.nono
Ako nekome napises da 1 m ima 10 dm. I to napises 75 puta ispod. I nakon toga ti ta osoba ne zna reci koliko vrazji metar ima prokletih decimetara. Onda je to problem. yes
Ma znam ja da ona ne kuzi to, da ima prokleti prilagodeni program, al, kvragu, neke stvari se moraju znat.
Npr, koliko metar ima decimetara.
I pretvaranja u kvadrate i kubove.rolleyes

Sto sve nisam probala...i opet svada...vristi na mene, guska mala...burninmadma f. off. Pokazala sam toliko dobre volje da se sama sebi cudim...toliko strpljenja...dead

Jos se starci posvadjali...pa sam stajala na zimi pol sata da se on doteli iz vrazje ulice jer se nije uspio parkirat na kilometar mjesta.bang
I da, on bi da ja idem danas vracat audio knjigu. Ma zabij si ju negdje. Ovak sepava cu ziher...namcor

Jer, da, udario me auto. Duga i vec stara prica.

Inace...prekjucer sam bila vani...vodila svog decka na veceru...ma bas je bilo super...ON je bio super...cerek
Tako se sredio...osjecala sam se predivno. Vodila sam svoju sponzorusu po gradu.smijeh
I ruzu sam dobila, sto me posebno razveselilo.wink

I eto. Jucer sam se spasavala misleci na njega.

Noga me i dalje boli, zapravo, trne, jer mi je neka koza stala na nju u gradu.no

Imam peh, ocito.

I to je vise manje sve.
Zivciranje, svadja...
Danas sam jednostavno za otpad.dead

09.10.2006. u 08:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.