Nothing's complicated. It's just me...

utorak, 11.07.2006.

Three hours to change the damn world.

Stara mi je dala ogroman papir s obavezama za danas, a moram sve dovrsit do pol 4...njaaa...blablaidem odma sad...

Jos sam pol toga zaboravila obavit...headbang

A i sanjala sam nesto sto ima jako lose znacenje, bar za mene...bangnadam se da to nije istina...al eto, ne moze uvijek sve biti super...ma...moze, bit ce, briga me.thumbup

I konacno se moja stara maknula od kuce, otisla na posao, kresteci kako ce ubiti mog macka jer joj lezi u cvijecu...rofli onda meni kaze da budem civilizirana. Pa gle tko mi se javio. Uh. rolleyes

I vjerojatno u utorak idem na zadnji prokleti pregled...i onda GOTOVO.yes

A...idem...metlu, usisavac, kaj vec u ruke(da se niste smijali, mada znam da ce se netko ziher nac) i idem...ne znam...aaa...vrijeme ide...sto stvari za napravit...dead

Pocet cu naplacivat to.smijehgreedy

11.07.2006. u 12:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.