Nothing's complicated. It's just me...

nedjelja, 09.07.2006.

The stars don't like me today.

Porcitala sam si horoskop. Vise njih.smijeh Majke ti...eek

Tak su losi da me strah izac iz kuce van...zalivenono...wtf?lud Danas cu bit ko na minskom polju...moram odmah razradit strategiju...zeznut cu nesto, znam...no

A cemu se uopce zivcirati?rolleyes

Ma kog ja zahebavam. nonoNeee...a mrzim kad mi je horoskop taaakaaav...smrc...no

Eto. Sad sam pojela Wellfit-tekuci vocni jogurt.njami Znate onu reklamu s onom zenskom u bijelom kaj se razteze i onda netko prolije jogurt po vocu...banghahaha...rofle, pa jogurt je fuj, samo da se zna.namcor Al eto, rekoh, da probam.rolleyes

Ne mogu hodat koliko me listovi bole, tako da je trcanje i danas otpalo...bemumisaburninmad...a vani tako lijepo vrijeme...ah...rolleyes

Dan mi je vec oso kvragu...pocela me bolit glava i mislim da imam temperaturu. Ideadli je to sve zbog nekog tko misli da se kuzi u zvijezde?headbang

Nadam se da ce biti bolje popodne...yesmora biti...wink

09.07.2006. u 11:02 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.