Nothing's complicated. It's just me...

četvrtak, 06.07.2006.

Vidi se na kog sam tako pametna.

$%^$#$%#% (zvoni telefon)smijeh

ja: molim?
stari: bok, kaj delas?
ja: gledam televiziju.
stari: a kaj?
ja: reklamu za danone.
stari: genijalno.
ja: da.
stari: jesi jela?
ja: a kaj bi jela, pa mama jos nije dosla?
stari: aha.
ja: ak mislis na dorucak, jela sam.
stari: a kaj?
ja: hranu.
stari: nemoj bit zajedljiva ko svoja mati.
ja: dvije snite kruha, margarin i 250 ml soka od bazge.
stari: duhovito.
ja: znam.
stari: di ti je mama?
ja: pa radi.
stari: a di je macak?
ja: vani.
stari: a kaj on radi?
ja: lezi.
stari: di?
ja: na stolcu.
(u tom trenu je Mac pao sa stolca i stari i ja se cerimo ko idioti, opisala sam kak je pao)
stari: a mati ti je zaboravila mobitel, ne javlja se...bla bla...
ja: ne, nije.
stari: kak znas?
ja: pa javila se meni kad sam se vratils s trcanja.
stari: koje trcanje?
ja: pa ono...po vani.
stari: znas da moras bit na miru.
ja: ne, rekla mi je doktorica da mogu trcat.
stari: a zakaj nisi stavila one utege van?
ja: budem.
stari: ajde, cujemo se kasnije, idem ja RADIT.

rofl

Hahahaha...ide on radit...blago li ga se njemu...ja bi si htjela nac takav posao gdje cu cilat cijeli dan. I gnjavit svoju djecu.smijeh

06.07.2006. u 13:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.