Nothing's complicated. It's just me...

ponedjeljak, 03.07.2006.

I do not feel like it.

Nemam vise sta za radit pa cu opet malo baljezgat po blogu. smijehAl ovo nije zdravo bas...malcice sam ovisna o netu...koma...ludpametno je to sto mi stari ne da na net. Jako pametno.yes

I vec sam maltene sazvakala dva paketica Orbita. nut

Malo sam hiperaktivna danas.naughtysmijeh

Ma nije to nista.

Objesila sam ves...i...ovo je postala recenica cesta koliko i ona: 'Skuhala sam spagete.' roflMoja stara svaki dan opere tonu vesa...nije ni cudo kad smo stari i ja slampavi i, uz najveci trud i paznju, zaseremo se gdje god stignemo.njami Ne znam, sto je odjeca svjetlija, to je veca sansa da cu prolit sok po njoj, Murphy, sta se moze.nono

I pomela sam kuhinju, hodnik i stepenice. Uuu...macak se linja toliko da me cudi sto svaki dan nije sve manji.smijeh

Ovo je stvarno besmislen post, ne mogu si pomoci.bang

Mozda da napisem pjesmu, a? Neee...nemam ovog trena bas inspiraciju...

Ne da mi se nista ovog trena. Fjaka. dead

Pocela se skupljat gamad od oblaka.zijev Necu kisu danas. NECU.namcor

Kak mi je hebena ova serija Mladi musketiri. Pratim sve i jednu. thumbup

Eto...idem...i vratim se opet...dojadio mi i net kad nikog nema na njemu. Pametni ljudi...rolleyespozdrav, dosadjujte se kreativno, kao ja, sad idem gledat Karabinjere. Hahaha...smijehmah

03.07.2006. u 14:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.