Nothing's complicated. It's just me...

nedjelja, 02.07.2006.

Enjoy in yellow.

Evo.

Inace, bijela slova na onom ljubicastom su totalni promasaj, jos je slabije citljivo.dead Nadam se da je ovo bolje...sad malo duze necu mijenjati dizajn, mislila sam svaki mjesec...

A sto se mog sna tice, lijepo sam popricala s odredjenom osobom o tome, imali smo tako pametan razgovor. I sad sam veri hepi.yes

I bas gledam van, pa ovo vrijeme nije normalno! eekNadam se da vise nece padat kisa...i da ce se oni likovi svejedno bacat...haha...smijeh

Nemam bas inspiracije sad, posto sam pola sata isprobavala boje koje pasu, tak da me ubilo to u pojam, ne volim bas mijenjat dizajn. nono

I...eto...nadam se da se zabavljate svi na praznicima...yesda ste na moru...a ako niste da uzivate u dosadi doma...smijehja chillam naveliko...iako jos uvijek ne znam nalaze krvi jer je moja ujna zaboravila podici moje nalaze...rolleyestako da...patit cu do sutra...u, da, sutra idem kod doktora na ultrazvuk(valjda?!), dobro da se sjetih.smijeh

I samo da napisem jos da imam najzabavnijeg decka na svijetu. yesKoji vodi racuna o danima.wink I koji uskoro ide na more...noi nadam se da ce mi brzo proci tih par dana...yesi...

A da se ja maknem odavde, a?smijeh

02.07.2006. u 11:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.