Nothing's complicated. It's just me...

petak, 30.06.2006.

I guess I am the 'black' sheep?

Provela sam zadnjih 10 minuta surfajuci po netu...imam otvoreno, ovog trena, 14 tabova. S cim? S blogovima metalaca, zapravo, metalki.smijeh Likovi su valjda precool za te spike.smokin

Ovo je prezalosno...sve crno, krizevi, pentagrami, lyricsi C. o. B., pa daj se ubijte!! rofleekMislim, vjerojatno ste probali...hahaharofl...majke ti, ovo je prestrasno, ovo mi zgadi metal...nonopa zasto svi moraju biti suicidalni zbog te glazbe?rolleyes

10 najcescih tema:

1. nitko me ne voli
2. nitko me ne razumije
3. sama sam
4. ubit cu ih sve
5. osjecam se depresivno
6. osjecam se agresivno
7. opsjednuta sam tim i tim bendom
8. opijanje
9. razglabanje o smislu zivota(smrt)
10. skola i problemi

Ovo mi je zabavno za citat, sad vidim kakva sam ja bila, hahaha, presmijesno.rofl Zakaj svi misle da su sami, da nikome nije stalo?! ludTo su sve gluposti, kakvih nema, idiotarije. rolleyesI najzesce mi je kad to budu klinke od nevjerojatnih 13 godina.smijehheadbang Pa daaaj...odi se igrat, dovraga, ne skupljat spikeove, zeljezo i slicno.namcor

Treba slusat metal i uzivat u glazbi. Jer to i je metal.yes Rijeci, nebicovjekrekao, imaju smisla, prevelikog smisla, ocito, eekali nisu pisane zato da bi ih idioti prozivljavali.nono Nego zato da bi upotpunile glazbu. yesHm, to tek sad shvacam. Ali ima i pjesama gdje su rijeci zafrkancija, a sama glazba ti ne dopusta da se bediras...ali...glupo je uopce objasnjavati to...tesko je uvjeriti nekog u to...mene je bilo uzasno tesko uvjeriti...rolleyesdead

Ja slusam metal iskljucivo zato jer obozavam taj predivni zvuk piljenja i ubijanja gitare koji traje po par minuta a.k.a solazu. A bubnjevi su...dodatak bez kojeg se ne moze. cool

I samo nek mi netko kaze da je Evanescence, Korn i slicna sranja nova verzija metala. LOL.roflroflrofl

Samo to cu reci.

Mislim da je ovo bio jako pametan post. JAKO. I ponosna sam na njega. yesPozdrav svim metalcima koji vole cvjetice i boje.smijehmah

30.06.2006. u 12:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.