Nothing's complicated. It's just me...

utorak, 20.06.2006.

From hell?

Hm...pa moglo bi se reci...eto...budna sam od 20 do 6, pa da zapocnem...bang

Ajme, sto je vruce!!!burninmad

No...probudila me stara da idem vadit krv...ono...standardne pretrage, ali treba mi to jos za nesto...hihi...wink

I sjeli smo u auto i odvalili se do Zapresica...dosli smo tamo...hm...PRIJE 7?!headbang Tko bi rekao...no dobro...isla sam ja izvadit krv...jedno litru, I guess...deadal sam se prije napila vode, pa nije bilo frke, slomljenih vena i slicno...thumbup

I onda smo stari i ja krenuli na VLAK. ludPa hebo te, idiotski je ici i NATRAG autom, jelda?! Prvo na bus...u kojem je bilo predivno kipuce, jos se neki lik nalijepio na mene, pa sam vec lagano pizdila. blablaI onda smo izasli i dosli na stanicu za vlak...usli u vlak u kojem sam zacorila...jer...konverzacija izmedju mene i mog starog je bila doslovce na razini-tisina.

Zapravo me najvise fascinirao deda ispred mene koji je citao neke novine na engleskom, djelovale su zanimljivo, al nekak mi se nije dalo pitat ga da mi ih posudi...haha...smijehi onda, odjednom...ko iz vedra neba! eekDodje pred nas sjest vrlo losa verzija Barbike. roflZena je sva fancy, svijetlo plavo, ruzicasto, narukvice, sljokice, kaj sve ne...al...mozda bi dojam bio kolko tolko zadovoljavajuci da se OTUSIRALA!
nono
Al ajde...uskoro smo izasli...i otisli do nekog birca gdje sam popila kavu...naime, jos uvijek sam nataste...njamipa sam se sa starim otputila do Ilice. Gdje me pitao dal znam di sam.smijeh I onda mi jos, sasvim ozbiljno, rekao da ne otvaram vrata nikome.roflheadbang

Doslo mi je da ga puknem necim.

I eto...odsetala sam se po ulici, narusavajuci u 8.30 prosjek godina na cesti...mislim da sam bila jedina mladja od 70.smijeh i kad sam prolazila kraj bolnice, slusala sam bas neku pjesmu koja me uvijek tako razvedri...i prolazi neka zena, izgleda ok, prosjecno, kraj mladog doktora...ajme...tome su oci ispale...eeknaughtynutrofl

Bas mi je to bilo smijesno.wink

I eto. A tek je 9. yeszijev

20.06.2006. u 08:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.