Mama mojeg najboljeg frenda - Susretit će se u sredini

nedjelja , 30.12.2018.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:










Click here: Mama mojeg najboljeg frenda






Miješao sam mršavim guzovima u nadi da ću ga privući. Oni su odlazili u upravnu zgradu SLAC-a na jednom obronku iznad Palo Alta i Hoover Towera u sklopu sveučilišta Stanford. Ustao se i uhvatio je za guzove.



Mama mojeg najboljeg frenda

Nije vidjela baš ništa, a od te je tame gubila orijentaciju. Otišla je skuhati kavu, a kad se vratila bila je u laganoj haljinici koja je naglašavala njeno tijelo.



Mama mojeg najboljeg frenda

PRIJAVITE SE - Marko je stajao nepomican, i ja sa njim i gledao taj prizor, gledao je svoju zenu snova kako klizi poljupcima po grudima nekog nepoznatog muskarca, i kako njegov kurac ceo nestaje u njenim ustima, svetlost mesecine ih je obasjavala podosta.



Mama mojeg najboljeg frenda

Sve je počelo bezazleno, jednog dana nakon utakmice ragbija. Nastavili smo se svakodnevno viđati. Imam 24 godine, a ona ima 41. Moj me frend upoznao sa svojom majkom nakon utakmice i odmah sam osjetio nevjerojatnu kemiju. Ona izgleda odlično za svoje godine i uživam u razgovoru s njom. Ima lude obline i lijep osmijeh. Kad je moj frend nakon utakmice otišao kući, rekla je kako mora otići kupiti neke stvari. Shvatio sam da mi je to prilika da je odvučem u svoj stan, pa sam je pozvao na kavu prije shoppinga. Ona mi je pomagala, a nakon što sam u kuhinju odnio neke prljave šalice, počela se skidati… Nisam znao što reći. Nikad nisam doživio tako nešto. Nastavili smo sa svojim igricama i viđamo se onoliko koliko možemo. Ona je udana i ima, uz mojeg frenda, još dvoje djece. Često odem kod njega kako bih je vidio, a to je lako jer imam savršen izgovor — idem posjetiti najboljeg prijatelja. On, naravno, nema pojma što se događa, kao i ostatak obitelji.



TEST ZA PRIJATELJE! PITALA SAM I MAMU...
Trebala je biti filmska glumica. Ne mora da bude nešto preterano lepa. Jednu je činilo hirovito petljanje na laboratorijskim radnim stolovima, dok se druga nad sve nadvijala u obliku neumoljiva datuma predstavljanja tržištu. Pred ovom skupinom Rosenov se nastup temeljio na neformalnom scenariju koji se sastojao od opažanja. Ooohhh seko, ponovo pocinjem da gubim razum, ljubim je u vrat drpajuci je za sise i guzu.

[Sex mostar|Maca parovi|Konkursi za posao]






Oznake: Zadnji, aktivni, članovi, za, dopisivanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.