Konkursi za posao - Brzog datiranja

utorak , 25.12.2018.

Konkursi Srbija.










Click here: Konkursi za posao






Kandidati koji su uspješno položili stručni ispit pismeni i intervju a ne dostave Agenciji validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju posebnih uslova javnog konkursa, u roku od pet dana, od dana održavanja stručnog ispita odnosno usmenog obavještenja o rezultatima koje su postigli, neće biti uvršteni na Listu uspješnih kandidata. Na azijskim tržištima indeksi su porasli jer su ulagače ohrabrile pozitivne poruke o američkoj ekonomiji, jačanje dolara i bolji nego što se očekivalo... Ukoliko ste visoko motivirani, proaktivni, energični, imate entuzijazma, uživate u izazovima i sposobni ste raditi nezavisno u složenim okruženjima, želimo Vas ohrabriti da se prijavite za sljedeće pozicije.



Konkursi za posao

Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme original ili ovjerena kopija , na propisanom Obrascu uvjerenja može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije 3. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uslove, utvrđene u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, i to: Za poziciju 01: - Visoka stručna sprema - završen ekonomski fakultet, VII stepen, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 5 pet godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru - položen ispit za certificiranog računovođu Za poziciju 02: - Visoka stručna sprema — završen ekonomski, građevinski ili mašinski fakultet — VII stepen, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 5 pet godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Za poziciju 03: - visoka stručna sprema — završen pravni fakultet, VII stepen odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 4 četiri godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Prijavljivanje na konkurs: 1.



Konkursi za posao

!#  #  
  
- Pomoćnik načelnika pri Službi za komunalnu djelatnost, obnovu i stambene poslove — 1 jedan izvršilac 03. Imena kandidata se ne objavljuju.



Konkursi za posao

Na osnovu člana 34. Stručni saradnik za raseljena lica i izbjeglice i humanitarnu pomoć, -1 jedan izvršilac 02. Stručni saradnik za normativno-pravne poslove, -1 jedan izvršilac 01. Opis poslova: rješavanje jednostavnijih upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku skraćeni upravni postupak ;vođenje postupka radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i izdavanje odgovarajućih uvjerenja o tim činjenicama;sprovođenje administrativnog izvršenja rješenja i zaključaka u skladu sa zakonom;stručna obrada sistemskih rješenja u svojoj oblasti;izrada analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije tipski izvještaji, redovne ili periodične informacije i slično iz oblasti raseljenih lica i izbjeglica;praćenje i istraživanje promjena i pojava u oblasti raseljenih lica i izbjeglica i humanitarne pomoći i izrada potrebne dokumentacije i drugih materijala o tim pojavama i promjenama; prikupljanje, sređivanje, evidentiranje, kontrola, mjerenje, osmatranje i obrada podataka prema metodološkim i drugim uputstvima i uspostavljanje odgovarajućih dokumentacionih materijala iz oblasti raseljenih lica i izbjeglica i humanitarne pomoći;prati propise iz oblasti raseljenih lica i izbjeglica i preduzima mjere za njihovo sprovođenje;učestvuje u izradi prednacrta i nacrta zakona i drugih propisa iz svog djelokruga rada;učestvuje u pripremi tenderske dokumentacije iz svog djelokruga rada; koordinira i usmjerava rad općinskih organa za raseljena lica i izbjeglice i po potrebi pruža im stručnu pomoć;od državnih i drugih organa i organizacija prikuplja vjerodostojne podatke koji su mu potrebni za izvršenje posla iz djelokruga radnog mjesta;prati brojno stanje raseljenih lica i izbjeglica smještenih u kolektivnim centrima i individualnom smještaju i odvojeno;u koordinaciji sa odgovarajućim službama Općina na području BPK Goražde prati stanje iz oblasti raseljenih lica, izbjeglica i povratnika, zaprima zahtjeve molbe koje se odnose na smještaj, prehranu i zadovoljenje drugih životnih potreba raseljenih lica, izbjeglica i povratnika, izlazi na teren i u skladu sa nadležnošću i ovlastima Ministarstva postupa sa istim, obrađene zahtjeve proslijeđuje na Vladu i interveniše na terenu;sarađuje sa vladinim i nevladinim organizacijama koje prate proces povratka;vrši pripremu projekata u svrhu rješavanja životnih potreba raseljenih lica i izbjeglica i iste delegira na Vladu infrastruktura, sanacija i izgradnja stambenih jedinica, održivost povratka ;u koordinaciji sa kantonalnom Direkcijom robnih rezervi vrši distribuciju humanitarnih roba za najugroženije iz kategorije raseljenih lica i izbjeglica;obavlja i druge poslove i zadatke iz svoje nadležnosti za koje je stručno osposobljen i koji su utvrđeni zakonom, podzakonskim propisima i ovim Pravilnikom, a po nalogu i ovlaštenju Ministra. Opis poslova: rješavanje jednostavnijih upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku skraćeni upravni postupak ;vođenje postupka radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i izdavanje uvjerenja o tim činjenicama,sprovođenje administrativnog izvršenja rješenja i zaključaka u skladu sa zakonom;stručna obrada sistemskih rješenja od značaja za odgovarajuću oblast;izrada analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije tipski izvještaji, redovne ili periodične informacije i sl. Uslovi: Pored općih uvjeta predviđenih čl. Zakona o državnoj službi u Bosansko-podrinjskom kantonu Goražde kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uvjete utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji, i to: Za poziciju 01: - VII stepen stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, sa stečenom diplomom društvenog smjera; - najmanje jedna 1 godina radnog staža u struci nakon sticanja VSS - poznavanje rada na računaru - položen stručni ispit Za poziciju 02: - VII stepen stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, sa stečenom diplomom visokog obrazovanja pravne ili upravne struke, - najmanje jedna 1 godina radnog staža u struci nakon sticanja VSS - poznavanje rada na računaru - položen stručni ispit Prijavljivanje na konkurs: 1. Kandidati se prijavljuju na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Kanton Sarajevo i Bosansko - podrinjski kanton, ulica Kulovića 7. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, original ili ovjerene kopije na propisanom Obrascu uvjerenja može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Kanton Sarajevo i Bosansko - podrinjski Kanton, ulica Kulovića 7. Kandidati, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju original ili ovjerene kopije : a Fakultetsku diplomu nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni I Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nasaloj raspadom SFRJ nakon 06. NAPOMENE ZA KANDIDATE: O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije,. Imena kandidata se ne objavljuju. Kandidati koji ne polože ispit općeg znanja ili pismeni dio stručnog ispita gube pravo na učešće u daljoj konkursnoj proceduri o čemu se, prilikom saopćavanja rezultata na ispitu općeg znanja pisano informišu, a nakon pismenog dijela stručnog ispita usmeno se informišu o postignutim rezultatima. Kandidati imaju pravo uvida u rezultate koje su postigli na ispitu. Kandidati koji su uspješno položili stručni ispit pismeni i intervju a ne dostave Agenciji validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju posebnih uslova javnog konkursa, u roku od pet dana, od dana održavanja stručnog ispita odnosno usmenog obavještenja o rezultatima koje su postigli, neće biti uvršteni na Listu uspješnih kandidata. Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje rezultate stručnog ispita, na propisanom obrascu, na oglasnoj ploči Agencije. Izabrani kandidat, koji u roku od sedam dana od dana prijema obavještenja o izboru, ne dostavi Agenciji za državnu službu Federacije BiH, validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju općih uvjeta iz javnog konkursa, biće brisan sa Liste uspješnih kandidata. DIREKTOR Refik Begić, magistar uprave... Pomoćnik načelnika pri Službi za finansije i budžet- 1 jedan izvršilac 02. Pomoćnik načelnika pri Službi za komunalnu djelatnost, obnovu i stambene poslove — 1 jedan izvršilac 03. Šef unutrašnje organizacione jedinice Odsjek za imovinsko-pravne poslove pri Službi za urbanizam, imovinsko-pravne poslove i katastar — 1 jedan izvršilac 01. Opis poslova: predlaže načelniku mjere za poboljšanje finansijske situacije, naročito pri izradi nacrta i prijedloga budžeta i izvješća o izvršenju budžeta, odgovoran je za transparentan nacrt budžeta i izvještaja o izvršenju budžeta, svakodnevno prati realizaciju budžetskih sredstava i izvršenje budžeta te o tome obavještava načelnika, neposrdno rukovodi radom Trezora, organizira, objedinjava i usmjerava rad uz ovlaštenja u korištenju aplikacije vezane za propisane module, sarađuje s pravnim licima kojima je Općina osnivač, te s drugim privrednim društvima javnog i privatnog sektora iz oblasti finansija, sarađuje s drugim općinama, ministarstvima i predstavnicima viših razina vlasti, prema potrebi učestvuje u radu stručnog tima za lokalni ekonomski razvoj, pružanjem stručne pomoći iz djelokruga svog radnog mjesta i u domenu svoje stručne osposobljenosti, daje prijedloge, primjedbe i sugestije na prednacrte, nacrte i prijedloge zakona iz oblasti navedenih u opisu ovog radnog mjesta, učestvuje u javnim raspravama koje se organiziraju u vezi s izrađenim prednacrtima zakona i drugih propisa iz navedenih oblasti, odgovara za zakonito, ažurno i pravodobno obavljanje poslova, prema potrebi učestvuje u radu komisija i dugih radnih tijela, kontinuirano prati propise i stručnu literaturu, neprestano radi na svom stručnom obrazovanju i usavršavanju, te učestvuje na savjetovanjima i drugim oblicima obrazovnih aktivnosti, obavlja i druge poslove iz nadležnosti organa državne službe po nalogu načelnika. Rukovodeći državni službenici koji su odgovorni za korištenje finansijskih i materijalnih potencijala , ta ovlaštenja ostvaruju na način što ta sredstva mogu koristiti isključivo za namjene za koje su dodjeljena i svojim vlastitim odlukama ne mogu mjenjati predviđene namjene, bez saglasnosti načelnika Općine. U vršenu poslova mora se dosljedno postupati u skladu sa važećim propisima koji se odnose na ta pitanja. Rukovodeći državni službenici koji su odgovorni za korištenje finansijskih i materijalnih potencijala , ta ovlaštenja ostvaruju na način što ta sredstva mogu koristiti isključivo za namjene za koje su dodjeljena i svojim vlastitim odlukama ne mogu mjenjati predviđene namjene, bez saglasnosti načelnika Općine. U vršenju poslova mora se dosljedno postupati u skladu sa važećim propisima koji se odnose na ta pitanja. Opis poslova: priprema i izrađuje materijale odluke , opće akte, propise i dr iz djelokruga radnog mjesta za Općinsko vijeće i načelnika Općine i odgovara za balgovremenost u dostavljanju tih materijala, te njihov kvalitet i zakonitost, vodi upravni postupak i rješava najsloženije upravne stvari u prvostepenom upravnom postupku, po pravilima upravnog postupka, priprema rješenja koja donosi Općinsko vijeće, vodi postupak preuzimanja i dodjele zemljišta, vodi postupak dodjele zemljišta u svrhu legalizacije bespravno izgrađenih objekata, vodi postupak utvrđivanja površine zemljišta potrebne za redovnu upotrebu objekata u slučaju kada regulacionim planom ili planom parcelacije nije utvrđena, vodi postupak utvrđivanja gubitka prava korištenja zemljišta radi građenja, vodi postupak utvrđivanja stvarnih služnosti, vodi postupak eksproprijacije nekretnina, vodi postupak deeksproprijacije nekretnina, vodi postupak utvrđivanja naknade ranijim vlasnicima ekspropriranih nekretnina, vodi postupak utvrđivanja naknade za korištenje građevinskog zemljišta, vodi postupak oduzimanja, prenosa i ograničenja prava na nepokretnostima u društvenoj svojini, vodi postupak radi utvrđivanja uzurpacija zemljišta, rješava o priznanju prava vlasništva na uzurpiranom zemljištu, vodi sve druge postupke iz imovinsko-pravne oblasti iz nadležnosti općinskih organa uprave, koji nisu navedeni u opisu radnog mjesta pomoćnika načelnika i ovog radnog mjesta, poziva i saslušava stranke, vještake geodetske, građevinske, poljoprivredne i druge struke svjedoke i ostale učesnike u postupku, u slučaju pokretanja upravnog spora iz oblasti poslova koji pripadaju ovom radnom mjestu, Općinskom javnom pravobranilaštvu dostavlja svu potrebnu dokumentaciju, pruža pomoć i informacije radi sačinjavanja odgovora na tužbu, sarađuje sa općinskim javnim pravobranilaštvom i komisijama formiranim od strane Općinskog vijeća u poslovima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, kontinuirano prati propise i stručnu literaturu, neprestano radi na svom stručnom obrazovanju i usavršavanju, te učestvuje na savjetovanjima i drugim oblicima obrazovnih aktivnosti, obavlja i druge poslove iz nadležnosti organa državne službe koje mu u zadatak stavi pomoćnik načelnika. Šef unutrašnje organizacione jedinice ovlaštenja iz svoje nadležnosti u rukovođenju Odsjekom vrši na sljedeći način:rukovodi unutrašnjom organizacionom jedinicom, odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih I ljudskih potencijala dodijeljenih unutrašnjoj organizacionoj jedinici, za svoj rad i upravljanje neposredno odgovara pomoćniku načelnika, organizira vršenje svih poslova iz nadležnosti Odsjeka, raspoređuje poslove na službenike i namještenike i daje bliže upute o načinu vršenja tih poslova, osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje svih poslova iz nadležnosti organizacione jedinice, redovno usmeno ili pismeno upoznaje pomoćnika načelnika o stanju vršenja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u vršenju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rješavanje, postupa po nalozima pomoćnika načelnika, vrši najsloženije poslove iz nadležnosti unutrašnje organizacione jedinice kojom rukovodi. Šef unutrašnje organizacione jedinice koji su odgovorni za korištenje finansijskih i materijalnih potencijala , ta ovlaštenja ostvaruju na način što ta sredstva mogu koristiti isključivo za namjene za koje su dodjeljena i svojim vlastitim odlukama ne mogu mjenjati predviđene namjene, bez saglasnosti načelnika Općine. U vršenju poslova mora se dosljedno postupati u skladu sa važećim propisima koji se odnose na ta pitanja. Uslovi: Pored opštih uslova predviđenih članom 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uslove, utvrđene u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, i to: Za poziciju 01: - Visoka stručna sprema - završen ekonomski fakultet, VII stepen, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 5 pet godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru - položen ispit za certificiranog računovođu Za poziciju 02: - Visoka stručna sprema — završen ekonomski, građevinski ili mašinski fakultet — VII stepen, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 5 pet godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Za poziciju 03: - visoka stručna sprema — završen pravni fakultet, VII stepen odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se boduje sa najmanje 240 ECTS bodova, te drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 4 četiri godine radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Prijavljivanje na konkurs: 1. Kandidati se prijavljuju na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton, ili na web stranici Agencije. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme original ili ovjerena kopija , na propisanom Obrascu uvjerenja može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije NAPOMENE ZA KANDIDATE: O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije,. Imena kandidata se ne objavljuju. Kandidati koji ne polože ispit općeg znanja ili pismeni dio stručnog ispita gube pravo na učešće u daljoj konkursnoj proceduri o čemu se, prilikom saopćavanja rezultata na ispitu općeg znanja pisano informišu, a nakon pismenog dijela stručnog ispita usmeno se informišu o postignutim rezultatima. Kandidati imaju pravo uvida u rezultate koje su postigli na ispitu. Kandidati koji su uspješno položili stručni ispit pismeni i intervju a ne dostave Agenciji validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju posebnih uslova javnog konkursa, u roku od pet dana, od dana održavanja stručnog ispita odnosno usmenog obavještenja o rezultatima koje su postigli, neće biti uvršteni na Listu uspješnih kandidata. Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje rezultate stručnog ispita, na propisanom obrascu, na oglasnoj ploči Agencije. Izabrani kandidat, koji u roku od sedam dana od dana prijema obavještenja o izboru, ne dostavi Agenciji za državnu službu Federacije BiH, validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju opštih uslova iz javnog konkursa, biće brisan sa Liste uspješnih kandidata. DIREKTOR Refik Begić, magistar uprave... Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uslove, utvrđene u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, i to: - Visoka stručna sprema - završen građevinski fakultet, VII stepen odnosno visoko obrazovanje prvog , drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 1 jedna godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Prijavljivanje na konkurs: 1. Kandidati se prijavljuju na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton, ili na web stranici Agencije. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme original ili ovjerena kopija , na propisanom Obrascu uvjerenja može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije 3. Kandidati, za stručnog saradnika, koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju original ili ovjerene kopije : a fakultetsku diplomu nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni I Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nasaloj raspadom SFRJ nakon 06. NAPOMENE ZA KANDIDATE: O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije,. Imena kandidata se ne objavljuju. Kandidati koji ne polože ispit općeg znanja ili pismeni dio stručnog ispita gube pravo na učešće u daljoj konkursnoj proceduri o čemu se, prilikom saopćavanja rezultata na ispitu općeg znanja pisano informišu, a nakon pismenog dijela stručnog ispita usmeno se informišu o postignutim rezultatima. Kandidati imaju pravo uvida u rezultate koje su postigli na ispitu. Kandidati koji su uspješno položili stručni ispit pismeni i intervju a ne dostave Agenciji validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju posebnih uslova javnog konkursa, u roku od pet dana, od dana održavanja stručnog ispita odnosno usmenog obavještenja o rezultatima koje su postigli, neće biti uvršteni na Listu uspješnih kandidata. Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje rezultate stručnog ispita, na propisanom obrascu, na oglasnoj ploči Agencije. Izabrani kandidat, koji u roku od sedam dana od dana prijema obavještenja o izboru, ne dostavi Agenciji za državnu službu Federacije BiH, validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju opštih uslova iz javnog konkursa, biće brisan sa Liste uspješnih kandidata. DIREKTOR Refik Begić, magistar uprave... Na osnovu člana 37. Opis poslova: obavlja poslove stručne obrade sistemskih rješenja od značaja za oblast boračko invalidske zaštite; učestvuje u izradi analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije izvještaji, uputstva i redovne ili periodične informacije ; prati promjene i pojave u oblasti boračko invalidske zaštite i izradi potrebne dokumentacije i drugih materijala o tim pojavama i promjenama; učestvuje u postupku realizacije zahtjeva za ostvarivanja prava po odredbama kantonalnog zakona; prati i predlaže mjere za unapređenje procedura; učestvuje u pripremi programa rada i izvještaja o radu iz nadležnosti Odjeljenja; učestvuje u radu komisija Ministarstva po nalogu ministra; obavlja i druge poslove iz nadležnosti Ministarstva po nalogu ministra, za svoj rad odgovara pomoćniku ministra. Uvjeti: Pored općih uvjeta predviđenih članom 38. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uvjete, utvrđene u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, i to: -VSS — VII stepen odnosno visoko obrazovanje najmanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS — ekonomske struke, -najmanje 1 jedna godina radnog staža u struci, nakon završene VSS, -poznavanje rada na računaru MS Word, Excel, Internet. Prijavljivanje na konkurs: 1. Kandidati se prijavljuju na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Fedracije BiH može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Tuzlanski i Posavski kanton, Trg Slobode bb, 75000 Tuzla ili na web stranici Agencije. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme original ili ovjerena kopija , na propisanom Obrascu uvjerenja može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Tuzlanski i Posavski kanton, Trg Slobode bb, 75000 Tuzla ili na web stranici Agencije. Kandidati koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju original ili ovjerene kopije : a. NAPOMENA ZA KANDIDATE: O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije,. Imena kandidata se ne objavljuju. Kandidati koji ne polože ispit općeg znanja ili pismeni dio stručnog ispita gube pravo na učešće u daljoj konkursnoj proceduri o čemu se, prilikom saopćavanja rezultata na ispitu općeg znanja pisano informišu, a nakon pismenog dijela stručnog ispita usmeno se informišu o postignutim rezultatima. Kandidati imaju pravo uvida u rezultate koje su postigli na ispitu. Kandidati koji su uspješno položili stručni ispit pismeni i intervju a ne dostave Agenciji validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju posebnih uslova javnog konkursa, u roku od pet dana, od dana održavanja stručnog ispita odnosno usmenog obavještenja o rezultatima koje su postigli, neće biti uvršteni na Listu uspješnih kandidata. Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje rezultate stručnog ispita, na propisanom obrascu, na oglasnoj ploči Agencije. Izabrani kandidat koji u roku od sedam dana od prijema obavještenja o izboru, ne dostavi Agenciji za državnu službu Fedracije BiH, validne dokaze original ili ovjerene kopije o ispunjavanju opštih uslova iz javnog konkursa, biće brisan sa Liste uspješnih kandidata. DIREKTOR Refik Begić, magistar uprave...



Posao Na Netu-Princip rada GDI kompanije 2. Dio
Opis poslova: priprema i izrađuje materijale odluke , opće akte, propise i dr iz djelokruga radnog mjesta za Općinsko vijeće i načelnika Općine i odgovara za balgovremenost u dostavljanju tih materijala, te njihov kvalitet i zakonitost, vodi upravni postupak i rješava najsloženije upravne stvari u prvostepenom upravnom postupku, po pravilima upravnog postupka, priprema rješenja koja donosi Općinsko vijeće, vodi postupak preuzimanja i dodjele zemljišta, vodi postupak dodjele zemljišta u svrhu legalizacije bespravno izgrađenih objekata, vodi postupak utvrđivanja površine zemljišta potrebne za redovnu upotrebu objekata u slučaju kada regulacionim planom ili planom parcelacije nije utvrđena, vodi postupak utvrđivanja gubitka prava korištenja zemljišta radi građenja, vodi postupak utvrđivanja stvarnih služnosti, vodi postupak eksproprijacije nekretnina, vodi postupak deeksproprijacije nekretnina, vodi postupak utvrđivanja naknade ranijim vlasnicima ekspropriranih nekretnina, vodi postupak utvrđivanja naknade za korištenje građevinskog zemljišta, vodi postupak oduzimanja, prenosa i ograničenja prava na nepokretnostima u društvenoj svojini, vodi postupak radi utvrđivanja uzurpacija zemljišta, rješava o priznanju prava vlasništva na uzurpiranom zemljištu, vodi sve druge postupke iz imovinsko-pravne oblasti iz nadležnosti općinskih organa uprave, koji nisu navedeni u opisu radnog mjesta pomoćnika načelnika i ovog radnog mjesta, poziva i saslušava stranke, vještake geodetske, građevinske, poljoprivredne i druge struke svjedoke i ostale učesnike u postupku, u slučaju pokretanja upravnog spora iz oblasti poslova koji pripadaju ovom radnom mjestu, Općinskom javnom pravobranilaštvu dostavlja svu potrebnu dokumentaciju, pruža pomoć i informacije radi sačinjavanja odgovora na tužbu, sarađuje sa općinskim javnim pravobranilaštvom i komisijama formiranim od strane Općinskog vijeća u poslovima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, kontinuirano prati propise i stručnu literaturu, neprestano radi na svom stručnom obrazovanju i usavršavanju, te učestvuje na savjetovanjima i drugim oblicima obrazovnih aktivnosti, obavlja i druge poslove iz nadležnosti organa državne službe koje mu u zadatak stavi pomoćnik načelnika. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uslove, utvrđene u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, i to: - Visoka stručna sprema - završen građevinski fakultet, VII stepen odnosno visoko obrazovanje prvog , drugog i trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja - 1 jedna godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme - poznavanje rada na računaru Prijavljivanje na konkurs: 1. Opis poslova: obavlja poslove stručne obrade sistemskih rješenja od značaja za oblast boračko invalidske zaštite; učestvuje u izradi analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije izvještaji, uputstva i redovne ili periodične informacije ; prati promjene i pojave u oblasti boračko invalidske zaštite i izradi potrebne dokumentacije i drugih materijala o tim pojavama i promjenama; učestvuje u postupku realizacije zahtjeva za ostvarivanja prava po odredbama kantonalnog zakona; prati i predlaže mjere za unapređenje procedura; učestvuje u pripremi programa rada i izvještaja o radu iz nadležnosti Odjeljenja; učestvuje u radu komisija Ministarstva po nalogu ministra; obavlja i druge poslove iz nadležnosti Ministarstva po nalogu ministra, za svoj rad odgovara pomoćniku ministra. U vršenu poslova mora se dosljedno postupati u skladu sa važećim propisima koji se odnose na ta pitanja. Opis poslova: rješavanje jednostavnijih upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku skraćeni upravni postupak ;vođenje postupka radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i izdavanje uvjerenja o tim činjenicama,sprovođenje administrativnog izvršenja rješenja i zaključaka u skladu sa zakonom;stručna obrada sistemskih rješenja od značaja za odgovarajuću oblast;izrada analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije tipski izvještaji, redovne ili periodične informacije i sl. Imena kandidata se ne objavljuju. Uvjeti: Pored općih uvjeta predviđenih članom 38. Prijavljivanje na konkurs: 1.

[Montenegro traveler apartmani|Top portali u hrvatskoj|Starije gole zene]






Oznake: !#, , #   ,  

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.