dinajina sjećanja

nedjelja, 12.05.2024.

Majčina ljubav i mi...





Naslovnicu je dizajnirao Edo Murtić. hladnoća velegrada i djevojćica s mašnicama u kosi, oslikana sreća djeteta koje raste u okrilju majčine ljubavi.
Roman kazuje temu umijeća glumačke umjetnosti kao tihu pedagogiju odrastanja i spoznaju osobnog života. Majka glumica radeći na kazališnoj drami mladog autora, otkriva kčerki svijet na daskama koje život znače.
Knjigu sam od mame dobila prije šezdesetak godina. Kao da je autor opisao moje odrastanje. Mama već pet godina počiva u miru, a uz knjigu magija života uz nju je uvijek tu.

MOJA MAMA

„Sve se okreće oko moje Mame,
sve se okreće zbog ljepote njene,
Zemlja se okreće, Sunce se okreće,
a Mama se okreće samo oko mene.“

Enes Kišević, glumac, pjesnik prijatelj mi je darovao ovaj stih na posljednjem ispračaju moje mame.



naša posljednja zajednička fotografija, a Matoš reče, miruj, u smrti se sniva, snivaj mirno draga majko...
i neka ovaj dan bude radostan svim majkama svijeta jer majčina ljubav nas često brani i od nas samih

Dijana Jelčić

- 08:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>