dinajina sjećanja

nedjelja, 25.12.2022.

Božić i uspomene...





Iza ožiljaka prošlosti težina suza. Stara fotografija krije u sebi tajnu pripadanja.
Tata, mama, teta, ujo, nona ja i nonić.. ostala sam samo ja
i sreća ubrizgana u pamćenje.





Sjećam se slikovnica koje su mi darivali, bajkovitih uspomena
iz vremena uz njih.





U plamu svijeća tajna početka i još jedan Božić bez njih.





U tjesnacu zbilje čujem zvuk ponoćnog zvona,
nadilazi sluh, zrcali slike Božića u dvoje...

Osjetiš li dok toneš u snove dodir mojih misli,
oblik sna u koji te pretvaram... upitah.
Šapatom oblikujem tvoj lik
u svjetlost beskraja... šapnuo si.
U svjetlosti tvoje blizine, u sebi tišinom
tebe u tebi ljubim, a ti mi odgovaraš.
Spokojno odrastamo srcem u srcu,
u nama titra sreća prohujalih Božića...
Neka nam bude sretan i ovaj...





Neka bude sretan i vama dragi prijatelji...


Dijana Jelčić

- 07:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>