dinajina sjećanja

četvrtak, 02.12.2021.

Poklopilo se...





Eoni se njišu u koljevci vremena,
na obzoru vječnost sanja privide,
budi nas poezijom oceana sna.
Na pijesku razasute suze
umiruće školjke...





02. prosinca 2018. ·

poklopila su se događanja, uzburkala sjećanja, oživjele uspomene... zapalila sam prvu adventnu svijeću,
gledala nedeljom u 2... uživala i prisjetila se ovog davnog dijaloga... jednog od naših prvih...




02. prosinca 1986.

Bili smo u Zagrebu u Lapidariju. Jutro poezije, Ružica Orešković, ti, ja i mladi pjesnici. Upoznavali smo se čitajući pjesme iz tvoje i moje bilježnice.

Ispričat ću ti jednu davnu priču
U tom će mi pomoći moja muza
Kolko se može kad se nekog voli
I čudna kako je poezija suza… recitirao si gledajući me u oči…

Ti ne znaš kako izgleda soba u kojoj te volim
Ti neznaš s kojeg prozora pozdravaljam u noći
Tvoju zvijezdu
Tvoj put k meni… izgovorih stih drhtavim glasom.

Stavio si ruke na moja ramena. Na stolu je gorjela svijeća. Zrak je bio pun mirisa i zvuka. U igri sa tišinom osjetih titraje bezimenog osjećaja. Uranjali su u dubinu i ispisivali tvoje ime u klijetkama srca. Tvoj dlan je nježio kožu. Osjetih preslikavanje linija tvoje sudbine u moje vrijeme.
Znala sam da sutra odlazim u tebi nepoznate daljine. Znao si da se sutra vraćaš u dolinu zelene rijeke. Znali smo da ne znamo ništa jedno o drugom.

Osjećali smo početak ljepote i to je bilo dovoljno za iskru ljubavi. I dogodila se. Zaiskrila je na žrtveniku našeg vremena. Vidjeh svoje lice u tvojim očima. Bila je to preslika neke drugačije mene. Mirisi postadoše nježniji, zvukovi tankoćutniji, a svjetlost se prelamala u rapsodiju novih boja, samo naših boja.

Zavoli dan u kojem se budiš, zavoli misli i sjećanja, dozvoli srcu da diše… šapnuo si moj stih

Na putu tvome iz kraja tužnog
Sreo si djevojku kose plave
zvala se Mir, pogleda čudnog
umornog poput vlati trave.

Ko davna bajka, krotka ko nebo
položi glavu na tvoje grudi
usne joj tada postadoše ruže
a meke ruke, vjetar ludi… stilizirah tvoju pjesmu…

Probdijeli smo noć.

Dogodila se ljubav, dogodio se život...

Dijana Jelčić- Starčević


- 09:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>