dinajina sjećanja

nedjelja, 09.05.2021.

Njoj, za Majčin dan...





"zahvalimo njoj... nepresušenom vrelu, čiji tok sve suše i potresi ne prekinuše, Njoj , stablu koga sve bure ne iščupaše, svi požari ne izgoriše, koje zla kob kroz vjekove po njoj prosu... njoj čije žile ne uginuše, čiji sokovi ne presahnuše..."

Ivan Meštrović





Miris lipa i okus maslina, vitkost breza i prošlost prelivena u trenutak sreće. Nova prostranstva uokvirena prastarim krajolikom. Ti s one strane Aheronta, a mi se vratili smo na početak, rado se vraćamo u nabore prohujalog vremena, na izvorište gdje te, ne tražeći te, uvijek pronalazimo.

Tu smo u tragovima odlazaka i dolazaka,
u zagrljaju rijeke i vjetra,
kiše i zemlje,
puteva i gradova,
u igri oblaka i sunca,
u disanju srca i tihovanju uma,

Tu smo na obzoru pamćenja,
mi djelići izmaštanog scenarija,
iluzornih privida,
moćnici oaze vječnog mira,
nosioci Nikinog stijega
na bojišnici sartreove mučnine.

Tu smo, mi tragači za sakramentima usnulih svetišta,
hazarderi u kockarnici užitaka,
kušači čudesnih okusa,
enolozi svetih kapljica,
somelijeri božanskog pića.

Tu smo, mi sanjari života,
u viru sakralnog i profanog,
doslovnog i alegorijskog,
mi na opijelu osjetila.

Dijana Jelčić







Mojoj mami...Vesni... i svim majkama svijeta za majčin dan... neka vam bude sretan...


Dijana Jelčić




- 06:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>