dinajina sjećanja

ponedjeljak, 08.02.2021.

Moj prvi sat...







Buket godina čini svoje. Kao poezija ruža titraju sjećanja na djetinjstvo... Izranjaju slike spremljene u galeriji pamćenja...

Bio je moj rođendan, bila sam dijete veselja i sreće, bila sam
uzbuđena, bila je torta sa deset svijeća. Oko mene djeca, prijatelji iz škole,
u njihovim rukama darovi... knjige...
Velika gala predstava, Vlak u snijegu, Junaci Pavlove ulice, Družba Pere kvržice, Kula gromovnica, Bakica, Robinson, Heidi, Kroz pijesak i prašumu, Šeheradine priče, Grof Montekristo...





i Mama, volim te... meni najdraža knjiga djetinjstva...





Deda je stajao po strani, smiješio se... u ruci buket ruža i mala kutijica...
Kada sam ugasila svijeće, primila pregršt ljepote biblioteke Vjeverica... prišao mi je, podigao u zagrljaj i ... u kutijici je bio moj prvi sat...

Sjećam dedinih riječi... neka ti životna staza ne bude trnovita. neka tobudu ružine ltice... a ura neka bude mjerilo vremena, njegovu moć osjećaj srcem...

ta mala urica više ne otkucava vrijeme... ipak je još uvijek čuvam...

Zatvorila sam vrijeme u srce,
osjećam njegovu moć
brojim mu korake.

Osjećam njegov ritam,
načelo trajanja,
dimenziju postojeću
samo na koordinatama srca. .

U njoj postojim,
mjenjam se,
sjećam...

ushita dolazećeg, bljeska lijepe slutnje, uskovitlanog htijenja,
bezimene iskra i susreta samotnih tragača.

Kičastim kolažima pokušavam utjeloviti dedinu želju... ostvarila se...

Razbuktalo se nebo,
pepeo izrodi pticu i navalu tišine,
zgusnuće dva srca u jedno
i priču o tebi i meni.

Dijana Jelčić



- 08:48 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>