dinajina sjećanja

nedjelja, 15.11.2020.

Lice i naličje sna...






Noćas odsanjah san nad snovima. Doživjeh lice i naličje magije, budnost iluzioniste, nježnog prevaranta zbilje. Dotaknuh lazur neba i vatru pakla. Osjetih ples anđela i demona u nutrini. Tvoja blizina me smirivala. Spavao si. Osluškivala sam tvoje disanje. Pričinjalo mi se da sanjaš isti san. Smiješio si se.
Postajem Sukub, kradem ti san, pomislih i pogledah kroz prozor. I mjesec ima lice i naličje. Krade suncu svjetlost i razbacuje idilom noći. Mjesečarim uspomenama. Ulazim u trojstvo zlaćanih trokuta. Ti i ja u zakonu zlatnog reza, u ostvarenju simetrije i asimetrije vječne istine. Stojimo na litici osjećanja. Ne dozvoljavamo bezdanu da nam uzvrati pogled.
Zbog boginje u meni zavoljeh sjaj mjesečine... bijah njegova ljubavnica, a onda pronađoh u tebi zaštitnika mojih lovišta ... osjetih to smo mi...
U školjki sjećanja poezija oceana. Mjesec sjaji drugačije, poziva me na lutanje homerovim vremenom, stazama njegovih snoviđenja.






U maglićastom jutrenju privid otoka. Čujem tvoj glas i Simonov stih,

Tko čekati ne zna, taj neće shvatit,
niti će znati drugi
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znat ćemo kako
preživjeh vatru kletu-
naprosto, ti si čekati znala
kao nitko na svijetu...

Ti i ja smo sjedinjeni korjenjem rođenja, sjedinjeni proljećem vode i bokovima ljeta. Voda i smjeh dolaze iz zemlje i sjedinjuju se pod jesenskim nebom u himnu ljubavi i vinu.

Na obzoru mladog dana sviće zora. Otvoram oči i sanjam novi san o početku svijeta. Pripitomili smo Sukuba i Inkuba… oslobodili se noćnih mora. Uronili u poeziju drevnih oceana. Bude nas šumovi otvarajućih bisernica.

Bez tebe svijet je bio drugačiji.

Dijana Jelčić



- 10:20 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>