dinajina sjećanja

srijeda, 04.11.2020.

Imendan...







Dobra pjesma je veliki doprinos realnosti. Svijet više nikad nije isti nakon što u sebe primi još jednu dobru pjesmu. Dobra pjesma pomaže da se promijeni oblik univerzuma, da se proširi svačije znanje o njemu samome i svijetu oko njega.
(Dylan Thomas)






Jednom će iz mog groba izrasti bezbrojne crvene ruže
i gorijet će rumenim plamenom.
Ne čudi se tome, o najljepša,
sjeti se koiliki je silan žar ljubavi tebi posvćene
gorio u nekoćživom čovjeku,
kad mrtav tolio plamti.

Davno je to bilo, dobila sam pjesmu na dar...
Osjetih moć poezije. Uzdigla me iznad slabosti duše i bijesa srca. Na dlanu zbilje doživjeh rađanje ljepote. Bogatija osjećanjem osjećaja, na horizontu svijesti oćutih snagu ljubavi, njeno tkivo u snovima, u tuzi izgubljenog vremena, u zatišju koje naviješta ljepšu uzdrhtalost tijela, nježnije treptaje srca.





Odgovorih...Dok se svitanje bori sa ostacima tame i ona daleka svjetlost skida ljepotici noći srebrnu haljinu, stojim na obali sna, promatram rađanje ljubavi i prisjećam se njenog početka na početku početka. Zavoljeti zalaske sunca i kišu i oblake i vjetar koji donosi suze, prihvatiti sve oluje, sve osvete neba, sve nepravde koje su se samo činile nepravdama, znači živjeti, znači znati živjeti.



Darovali su mi ime i boginju, ali na krštenju zanijekaše Dijanu... poškropljena svetom vodom dobih ime Dragomila... Dragana... Karleta... čudesno dvojstvo se ugnjezdilo u meni... u rodnom listu sam pagana boginja... u krsnom listu Dragomila... od djetinjstva volim slavlja... djetinje se radovalla darovima... raduju me još uvijek...

Redale su se godine i slavlja, rođendani, godišnjice vjenčanja, imendani... fotografijama sam ovjekovječila mnoge darovane mi bukete ruža...

i danas mi je imendan... dobih buket ruža i Dijanu na konju.... šapnuo je, neka ovo bude za Dragomilu u tebi i Dijanu u tebi...

Dijana Jelčić


- 09:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>