dinajina sjećanja

utorak, 29.09.2020.

Nemoguće učiniti mogućim...





Jesen je moje vrijeme, vrijeme smiraja, idealno za misaono vježbanje. . Kontemplacija je ozrcaljena u sloganu "Nemoguće učiniti mogućim", u sumnji umjetnosti koja otkriva, pronalazi novo, razvija mogućnosti i sposobnosti misli i djelovanja, ostvaruje do sada neostvareno.
Kontemplacija je i logična i misaona i emotivna. Moto filozofije kontemplacije je "Misao je srce svake teorije o nekoj teoriji".
Misao održava ili neodržava sebi samom dato obećanje. Snaga misli se krije u sposobnosti plivanja uz rijeku osobnih i tuđih istina. Misao je osnova iz koje izrastaju osjećaji koje pamtimo i pohranjujemo u sjećanje.

Pokušah misaono nemoguće učiniti mogućim... kao što je Leonardo da Vinci, pokretom kvadrirao kružnicu i Dali osjećajem rastopio vrijeme. Poželjeh kvadrirati sklad krijesa vremena i zaustaviti ga u nostalgiji jesenjih boja.




Misaono uronih u neiskustveni svijet postojanja. Osjetih...

Misao sam, uzdrhtala tišina zatvorena u polutkama mozga.
Davna bol začaurena u režnju sjećanja,
umirući leptir u kukuljici svijesti.

Misao se pretače u emociju, uranja u srce,
ubrzava otkucaje.

Grliš me, sahranjujemo uspomenu.

U dvoje je podnošljivije.

Nazireš li tračak one mene
koja se bojala?

Upleo sam te u misao,
bila si dio mene.

Bio si bol,
neponovljiva misao,
bio si strah
neponovljiv osjećaj,
postojao si u vatri
očajanja.

Nad humkom pamćenja izgara patnja,
gasi se oganj straha.

Uspjeli smo,
prije potonuća u ludilo,
odagnati ružne misli.

Misao si, nježna,
postao si dio mene.

Dijana Jelčić




- 08:18 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>