dinajina sjećanja

petak, 25.09.2020.

Probudila me kiša...








Probudila me kiša, ne poezija. Pljušti. Rat oblaka, sijeva, nebo se glasa gromovima...
Jesen u meni budi nostalgiju. želju za lutanjem koridorima svijesti.
U zrcalima svijesti susrećem moje umnoženo Ja.
Bila sam pripitomljena mislima, bezoblična, nesprisutna u trenutku.

Bijah plijen uma, promatrah let ptica, odgonetah zakone gravitacije,
tražih mogućnost nedjeljivosti, gubih se u fantazmogoniji imaginarija,
u svijetu bez mene.
To je bilo prije
Ljubavi.


… Došla je tiho,
nezvana,
sama
i ostala tu
među nama…


Zvuk starog gramofona,
zov pjesme, eho prošlosti.

Sjećam se.

Na pučini zbilje odsjaj duše vremena,
misaona dimenzija,
vizija svijeta vječne prolaznosti,
postojeće sada
bez jučer
i sutra.

Boje, mirisi, zvukovi, okusi oživješe osjetila.
Trenutak boli, tu oluju ruža, dotaknuh osmjehom i osmjeh se vratio kao vjerovanje u ostvarenje želje izgovorene u noći suza svetog Lovre.

Žudnja mrvi sram.
Iznad maglovite stvarnosti je svijet bez vremena,
a ono ipak postoji s danima i noćima, s godišnjim dobima, sa stoljećima tuge i sreće.





Bila je jesen. Nad gradom su visili oblaci, dugo i nepokretno, kao skakač zaustavljen u skoku.
Iznenada iz golubljeg sivila, kao dvije vatre, izroniše oči.
Glas je stigao kasnije.

I kada mi se pričinilo da samo sanjam osjetih dodir dlanova na obrazu.

Vidjeh moje lice u tvojim očima,
u okusu trenutka miris kestenja i dunja.
Na vršcima prstiju mekoća tvoje kože.

Osjećam li sebe ili tebe?
U glavi se događa ljepota!

U osjetilnom režnju sinestezija,
u osjećajnom kaos,
u misaonom
istina.

U meni živi Proustova kolona bića, tužnih, radosnih, nesretnih i sretnih...

Pokušavam razmaknuti nebo, razumjeti govor oblaka,
ubrzati vrijeme, uronitiu vječnu vatru,
u svjetlost koje ubija tminu.

Osjećam, probudila me poezija kiše.

Dijana Jelčić




početna slika... Lovro Artuković

- 08:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>