dinajina sjećanja

ponedjeljak, 07.09.2020.

Obrana stvarnosti...





Odupirala sam se, zaboravljala slučajne susrete, nestajale su slike, lica se gubila u izmaglici vremena.
Dodirivala sam svijet privida, uranjala ispod površine vidljive stvarnosti, u tragično i sretno pamćenje, tragala nevidljivim zakonima nutrine, osjećala strah „mačke“ zatvorene u škrinji mogućnosti.

U meni je raslo nešto bezimeno. Bojala sam se.

Bila je jesen, moje godišnje doba. Promatrala sam umiranje prirode. Umirala s njom. Iznenada začuh muk tišine, Jedan blistavi pogled izroni iz mraka.

Opijena blagošću njegova pogleda i nježnošću zagrljaja osjetih moć odsanjanog leta kroz snove.





Sanjari riječima i slikama daruju sjaj stvarnosti.
Na bedemu zbilje bdijenje sna.
U sjećanju davna svitanja.
Osluškivali smo
nutarnju tišinu,
muk istine,
tajac kćeri
vremena.





Između nas i prošlosti svijet uspomena,
oluja svijesti, vrtlog riječi i koloplet
vremena..

Jesen se raširila svodovljem neba. Prosipa zlaćani sjaj u krošnje pred našim prozorom.
Promatram nestajanje smaragdnog znakovlja ljeta. Lutam koridorima sjećanja.
Moje doba je uvijek počinjalo pucketanjem suhog lišća.
Ubrizgana uzdahom rođenja jesen u meni bdije smirajima, blagošću boja i mirisom pečenog kestenja

U titraju novog svitanja
miris ruže i zov istine.

Apologija stvarnosti!
da, obranimo je.

Dijana Jelčić





slike... Miljenko Stančić...

- 10:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>