dinajina sjećanja

ponedjeljak, 23.09.2019.

Moji stari katreni... četrdeset i dvije godine kasnije...






Noćas je vjetar
odsvirao requiem,
ugasio zadnji lumin
na oltaru želja...


Velika srebrna lopta
u mreži čuvarice snova
zapali krijesnice,
razbi tamu zaborava.

Jedna zvijezda padom dotaknu tišinu.
Na srebrnom sagu mjesečine
zaplesasmo naš prvi tango.
Ruke spletene u vir snova

Misli su preglasne
za tišinu koju želim,
na ognjištu uspomena
dogorjeva zadnji panj.


Na terasu preko usnulog cvijeća
se uspinjala zora,
zatvorila snove u sunčanu kutiju.
Tugu nismo uspjeli pobjediti.


Trg cvijeća je šutio suncem
osjetih miris maja u februaru,
u zrcalu istine vidjeh
tvoju sjenu u dolasku.

Na uglu moje i tvoje ulice
Izlog snova,
na policama poredane minijature
sa oznakom
neprocjenjivo.


Mi danas djelimo tajne
kao nekada ručak.
Jesi li gladna?
Ne, volim te!


Dijana Jelčić- Starčević… “Odakle dolazi ljepota” Zagreb, 1987. davno napisano titra ekvinocij trenutka... tu smo... mi... sudionici istosti tmine i svijetla... ravnodnevice trajanja u zbilji... uron u moje godišnje doba... jesen vjekuje u meni... a utopije...???... neka bude ljubav... živimo je... :)



- 11:41 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>