dinajina sjećanja

utorak, 14.05.2019.

Gugutka...






Tijelo se budi
prije mene.

Nespremna za zbilju
zaustavljam bujanje svijesti.

Kome dugujem ovo ukazanje ljepote?

Bila sam i tu i tamo.

Poistovjećenje i dokaz postojanja
u paralenim svjetovima.

Nedokazivost istine se sanja!

Na prozoru gugutka.

Dijana Jelčić... zbirka... Nestvarno stvarni...






Postoje li tragovi izgovorenog smisla u besmislenim dijalozima mene i mene?...

Sanjam titraje vjetra u krošnji tužne vrbe na obali Neretve… osluškujem huk tišine na obali mora… sol na usnama peče umiranjem nekih davnih zavjeta… duša svjetlosti, nevidljiva a moćna, odnosi tužne misli… daruje ih nepovratu…
Čežnja ostaje… žudnja izranja iz progonstva i uranja u srce bjegunice… zaustavlja jecaje i suze samotnice… omata je velom ljubičastog sna i šapuće poeziju oceana... iza spuštenih trepavica se odigrava sinopsis sreće… bezimena bliskost izrasta u konture zagrljaja…
Osjećajnim labirintom se širi miris halucinogene vizije… šapat molitve izgovorene dušom djeteta titra u koridorima svijesti… u srži trenutka blješti istina… nježan dodir se širi kožom… budi usnula osjetila… ispire sol sa usana…

Budim se… nudiš mi kavu… miris jutrenja… u tvom pogledu ognjilo patosa, pozivaš me u koloplet dnevnih ljepota… ustajem, tuširam se, odjevam, šminkam… na prozor slijeće gugutka… kupuj kruh… kupuj kruh guguće grlica…

Koračamo spramčiok suncu... do sunoćavanja, do uranjanja u lazur noći u srži trenutka blješti san.

Nedokazivost istine se sanja!

Dijana Jelčić




- 08:18 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>