jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

08.08.2005., ponedjeljak

Ista priča kao i milijun puta prije. Tražim, nađem, odbacujem od sebe jer možda mislim da nisam dovoljno dobra da budem sretna. Možda nesvjesno i sama znam da to opet nije to. I po stoti put proklinjem svoju preburnu prošlost. Još uvijek mi nije jasno kako i dalje nastavljam davati svoju pažnju, tijelo, poljupce, dobrotu onima koji toga nisu vrijedni. Mrzim se zato što si namjerno upropaštavam priliku za srećom jednom kada dođe. I mrzim se što uživam u tome, a ne znam kako prestati. Mrzim se i zbog toga što sama sebe osuđujem i kada mi je najbolje. I ovaj put ću ga odgurnuti od sebe, možda zbog straha da vidi ono što sam ja vidjela, možda jer nemam hrabrosti prolaziti istim putem opet. A možda jednostavno zato što sam navikla na bolje, na više, na sve ono što na prvi pogled djeluje savršeno, a tek kad otvorim oči shvatim da opet radim istu pogrešku. Jedino što me još drži na životu je nada da ću i ja napokon nešto naučiti iz svojih pogrešaka i prestati s uzaludnim traženjem smisla.

- 14:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter