jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

24.07.2005., nedjelja

pitam se...

pitam se...znaš li da si me uništio?
znaš li da si me osudio na vječno razmišljanje o tebi?
svakodnevno.
nekoliko puta na dan intenzivno.
uvijek prisutno, čak i ne namjerno.
pitam se... znaš li da se i ja još uvijek pitam?
znaš li da si upropastio moju budućnost?
slučajno, nepromišljeno.
obećavši mi svijet, zagrijavši mi maštu.
spremno sam te dočekala, odbacila svoje planove, želje.
sve sam odbacila, i stvarala nove u mislima.
nekad s tobom.
ponekad još sama nesvjesno.
pitam se...znaš li koliko boli svaki put kad se uhvatim kako na tebe mislim?
neke riječi su ostale neizrećene.
možda zbog straha, vrlo vjerojatno.
većinu ostalih riječi nismo znali izreći.
a sada znamo.
zapravo, ja ih znam.
pitam se...znam li ih stvarno?
koliko bi bolan morao biti još jedan pogled?
a koliko umjetan još jedan zagrljaj?
pitam se...što bilo kad bi bilo opet?
a ne znam odgovor...tražim ga...
uzalud...
a nadam se da ću ga prestati tražiti.
jer previše je riječi ostalo neizgovorenih.
premalo je rečeno da bih sve znala.
uplašeno sam se skrila od svega, i bojim se još samo sebe.
i slučajnosti... možda slične onoj kad sam te našla.
pitam se... postoji li slučajnost?
postoji li sutra s novim mislima?

- 03:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter