jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

16.07.2005., subota

san

sanjala sam topli dodir anđela. držala sam ga u naručju. plakao je.
bio je to anđeo od nekih 5 godina. plavi uvojci su činili krunu njegovog
baršunasto mekog lica. suze koje su mu se slijevale niz lice brisala
sam svojim dlanom. tješila sam ga. bio je anđeo, a ja sam bila njegov
anđeo. sanjala sam kako mu govorim. kako glasni jecaju onemogučuju
punim usnama da kažu bol koja ga je slamala. polako je njegovo
lice počelo gubiti grčevit izgled i polako se budio zahvalan osmijeh
na njegovom licu. njegova pjesma je postala glasnija i življa. sanjala
sam ga. utješila sam ga.
a onda sam se probudila i sama okupana suzama. a nije bilo nikog
da me tješi.i nisam bila ničiji uplakani anđeo. bila sam samo uplakana.

- 19:32 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter