jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

10.07.2005., nedjelja

prestati ili nestati.....

gledala sam u dim cigarete. u prekrasnim je slapovima pronalazio put kroz moje prste. prodirao je između onih prstiju koje si nekad ti držao. između onih prstiju koje sam dopustila da drugi obeščaste.
uvukla sam jedan dim. nije mi više pružao sigurnost.
nije više djelovao tako zabranjeno kao što mi se prije često znao učiniti.
uvukla sam neki novi dim. ispunio mi je pluća crninom, kao što si ti ispunio moje srce tamom nakon izdaje.
uvukla sam još jedan dim, a onda po stoti put rekla da prestajem pušiti.
uvijek prestajem, baš kao što uvijek prestajem misliti na tebe.
...
a tada sam primjetila da sam opet zapalila drugu cigaretu, a da ne gledam u dim cigarete ovaj put već u ono vrijeme koje se nikad neće pojaviti.
gledam u ono vrijeme koje smo mogli imati...

- 16:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter