jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

10.07.2005., nedjelja

a tebe nema...

bez tebe toplina nije podnošljiva,
hrana nije jestiva,
ugoda nije ugodna,
samo je bol dobrodošla.
bez tebe mi novo jutro nije primamljivo,
novi san je nerazumljiv.
hladnoća me održava na životu.
uživati nije riječ koju koristim više.
ljubiti nije riječ koju ću ikada više reći.
šutiti kraj rosom oplakanog prozora je moja budućnost.
gledati u lica ostalih ne bih li te u njima prepoznala je moja svakodnevnica.
očekivati te svakog dana na svom balkonu je ono za što još dišem.
molitva suncu da mi se uvuče u sobu i pokrije tamu koju si za sobom ostavio je jedino što mi preostaje dok polako čekam da nestnem.
nikada više neću razmišljati o tebi je postao tako banalan klišej prečesto upotrebljavan dok gledam osobu u zrcalu koja plače zajedno sa mnom.
onaj tračak svijetla koji ponebez tebe hrana nije jestiva,
toplina kad uđe u moju sobu jer je vjetar razmaknuo zastore, prebrzo se ugasi.
u mom je svijetu tama.
u tami je bol.
u boli je jedini način na koji još uvijek mogu živjeti i očekivati.
u očekivanju je sve uzaludno.
opet je započeo vjetar.
trebam li mu pomoći da razgrne zastore i pusti malo svijetla u moj život?

- 15:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter