srijeda, 29.09.2004.

Domino dance

Savijam se poput trave na vjetru
Prepuštajući se tvom zagrljaju
Nevoljko, ali bez otpora

Znam da sam ja samo trofej
U tvojem pojavljivanju među fendovima
I uzrok slinjenja uspavanih onanista
Kojima si ti promaknuti idol

Ti si ideal mojih dokonih frendica
Zgodni mali sa dobrom pilom i tatinom lovom
Inteligencija i dobar seks
Ionako je uvijek bila nepoznanica za njih

Što nas to veže?
Što me drži tako nevjernu u vezi bez budućnosti
Zašto ti pod svaku cijenu moraš posjedovati
I zašto ja pod svaku cijenu moram pripadati

Zašto
Kad sam sama tako sretna
Uzimam što želim kada mi treba
Zašto
Kad sam sama
Tako sam tužna

Osamljena
čak i uz tebe


- 14:29 - reci! (5) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.