subota, 26.09.2015.

Dežurstvo

I napokon je došao dan dežurstvasmijeh, nažalost, poklopio se s danom štrajka u školama.eek Žalosno je to što je moj razred trebao imati 4 satayes i neki se nisu udostojili doći na 4 satalud, dok sam ja u školi trebala biti 6 sati.zijev Mislim da je glupo što nisu došli i onako ih ne bi pitaliblabla, a sad možda dobiju neopravdane.tuzan Ne zna se.namcor

Nego, da ja započnem svoju priču o zanimljivom društvu.sretan Pošto neki razredi nisu uopće imali nastavuburninmad, a neki nisu došlidead, ja sam na kraju trebala biti sama dežurna.eek Vjerujem da se sjećate mog posta "Nakon škole"rolleyes (vjerojatno ne jer nemam niti jedna komentarcry), napisala sam da smo sad dežurni s prvim razredimathumbup, ali pošto oni nisu imali školudead, bila sam sama tj. trebala sam biti sama.eek Na dežurstvo su mi poslali curu iz mog razreda koja je poslije mene u imeniku (LL).smijeh Dok smo mi sjedile dolje pod prvim satomsretan, većima iz našeg razreda je bila dolje s nama jer nisu htjeli ići na nastavu.namcor Nakon nekog vremena, većina je otišla doma.zujo Za vrijeme drugog sata, većina se vratila jer ih je profesorica sve zapisala.yes Nakon 3 sata, cura LL je otišlatuzan i onda je došla druga također iz mog razreda (KC).thumbup Poslije 4 sata, moj razred je otišao kući.eek Otišla je i KC.tuzan Za vrijeme 5. sata je došao jedan dečko iz 1. razreda biti dežuransmijeh (baš je bio slatkicacerek), ali se također vratila cura iz mog razreda VMsretan, pa kad je završio 5. sad dečko se vratio na satyes, a VM je bila sa mnom do kraja 6. sata.thumbup

Nakon što sam zvonila i predala papir dežurnoj profesorici, zajedno s VM sam otišla prema stanici.sretan

Uglavnom, bio mi je jako zanimljiv dan.smijeh Volim biti dežurnathumbup, ali ovo jučer je bilo glupo i izraziti ću se s riječi zeznuto, ali barem je meni bilo zabavno.sretan
Nadam se da je i vama ovako zabavno.rofl

Pozdravwave i
Pkiss
Ukiss
Skiss
Ikiss
Ckiss
Akiss





P.S. Moja seka je imala jučer rođendan, a moja baka ga ima za 3 dana.sretan


19:18 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.