ponedjeljak, 21.09.2015.

Vikend pun obaveza

Kao što vam sam naslov kažeblabla, imala sam puno obaveza.nut Zapravo, kad gledam to i nisu bile neke teške obaveze.yes

U subotu (19.9.2015.) sam bila kod rodbine u Slavoniji.party Meni nije putovanje problemnono, nego ustajanje ranozijev, pogotovo kad sam se vratila u 9 kuću u petak.tuzan Vozili smo se 4 sata.zijev Napokon stižemo u jedno malo selo u Slavoniji.cerek Tamo je prekrasno.cerek Sve je ravno i zemlja je lijepa jer se na njoj nalaze različite biljke ili drveće.cerek Ja sam ljubitelj prirodecerek, ali ne znam dali bi se mogla baviti poljoprivredom ili nečim sličnim.rolleyes Druženje s obitelji je bilo zanimljivije nego sam očekivalayes iako sam samo ja tamo bila maloljetnanamcor (skoro uvijek i svuda sam samo ja maloljetnatuzan). I nakon zanimljivih 7 sati druženjaparty, lagano smo krenuli kući.zujo Vratili smo se kasno što je za mene bilo "loše" jer sam se ja trebala i sutra ujutro rano ustati.zijev

U nedjelju (20.9.2015.) sam se našla sa curama jer smo trebale raditi prezentaciju za školu.dead Prije nego sam išla kod MŽ, otišla sam po MS na stanicu.thumbup Kad smo došle, veću su tamo bile AJ i LT.yes Dok smo radili prezentaciju, glupirale smo selud i družile kao i uvijek.party Trebalo nam je oko 6 sati da sve napravimo.rolleyes Kasnije sam ja MS pratila na stanicu i to onu na kraju gradanut (skroz na drugoj strani nego gdje smo mi bileyes). Meni se šetalosmijeh, pa kad bi ona otišla na bus, ja bi imala 30-40 minuta uživancijecerek na laganom suncu i vjetru.smijeh Obožavam šetaticerek, žalosno je to što nema s kime.tuzan Stalno šetam sama.tuzan Nekad je to dobro, a nekad bi ipak društvo.sretan

Nisam imala baš previše vremena za učiti ovaj vikendnamcor tj. nisam ništa radila ovaj vikendeek (mislim na one stvari koje me "čine sretnom"tuzan).
Nadam se da vi nemate toliko "obaveza" vikendom.thumbup

Uživajtesmijeh i veliki pozdravwave
Pkiss
Ukiss
Skiss
Ikiss
Ckiss
Akiss

Jedna mačka.smijeh

Druga mačka.rofl

Spava na mojoj nogi.cerek



20:42 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.