nedjelja, 19.07.2015.

Ljetne aktivnosti

I evo me nakon "dugog" vremena.yes S novim vijestima o mojim ljetnim aktivnostima.thumbup

U ponedjeljak (13.7.2015.) sam se opet nasla s MSsmijeh, ali ovaj put je povela svoju mladu sestru.thumbup Sestra joj je preslatka.cerek Nazalost, MS je bila pomalo zivcana jer joj je mobitel crkodead, pa sad mora koristiti sestrin.nut Stime, da ga moze koristiti samo kad joj ona da.yes Nakon duzeg sjedenja u kaficuparty, zaputile smo se prema knjizari jer sam ja isla kupiti knjigu.rofl Kasnije sam ih otpratila jedan dio putazujo i onda se opet zaputila prema parku.smijeh Nazalost, ljuljacke su bile zauzetetuzan, pa sam samo sjedila sa strane i promatrala tu razigranu djecicu koja ne znaju sta je internet.cerek
Poslije sam se nasla s mamom i isle smo u potragu za poklonom za oca.nut I tako smo prosle dosta trgovina i na kraju mu je kupila sesir.thumbup Ako nista, barem mu je kupila koristan poklon, jer znam da ce ga nositi.yes

U utorak (14.7.2015.) je crveno na kalendaru mojoj obiteljismijeh kao i Francuzimathumbup (oni imaju Dan Drzavnosti ili tako nestorolleyes). I tako je moj otac slavio rodendan.party Ako ste citali moje prosle postove, vjerovatno ste vidjeli da sam ja njemu kupila poklon jos prije, ali nisam napisala sta je.yes Kupila sam mu kravete.thumbup Uskoro idemo na vjencanje i on nema kravatu.rolleyes Jedna je crno bijelathumbup, ali nisu ravne neko kose crteyes, a druga je pomalo zuckasta sa necim nacrtanim na sebi.cerek Nisam ni sama sigurna sta je nacrtano po njoj, ali meni je prekrasna.cerek Taj poklon sam ja kupila zajedno s bakom.thumbup

U srijedu (15.7.2015.) mi je dosla sestricna Ak iz Zg-a.smijeh Nisam ju jako dugo vidjela (od kraja 6. mjeseca).sretan Jedva sam cekala da dode.yes Kao i uvijek, mi nesto izmislimo sta cemo raditi, pa nam dani jako brzo prolaze.smijeh Uzivamo u zivotu tj. ljetu.rofl I jos jedna bitna informacija.sretan Ona ce ici samnom na morecerek, stoga cu imati nekoga koga cu moci maltretiratinaughty i tko ce samnom ici u kinosmijeh, po trgovinamasmijeh, kupati sesmijeh i dr.

Za tjedan dana idem na morecerek, ali vjerujem da cu imati barem jos jedan post prije nego sto odem, jer bi trebala ici na predavanje o jednoj knjizithumbup i trebala bi ici na vjencanje.smijeh

Nadam se da vi uzivate u ljetu isto toliko koliko i ja, mozete i vise sto se mene tice.rofl

Nazalost, nemam slika s ovih dogadaja, pa cu vam staviti jednu lijepu ljetnu sliku.cerek




23:13 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.