subota, 11.08.2012.

Lovrencevo :)

Jucer sam bila na Loverncevu.rofl I odmah cu vam ispricati sto sam danas radila.thumbup
Prvo sam se sa curam dogovorila da ce mo ici u grad ujutro vidjeti sta ima.yes Malo smo razgledalavali i cure su si kupile narukvice s svojim imenom.yes Mojeg nazalost nije bilo.no Kasnije smo srele M i ona nam je dala neke bubamare magnete.lud Kasnije smo isli na sladoled i onda smo se vratili kuci jer je A i G dosle sestricne.cry Kasnije kad smo se ponovo vidjele isle smo se setati i kasnije smo se isle spremati jer smo isle na koncert.eek G je posudila jednu suknju od mene,a A je obukla svoju crnu.yes Ja sam isla u vojnickoj suknji,zelenoj majci i zelenim starkama.thumbup Imala sam zeleni rajf i upropastila sam si zelene nokte.thumbup Imala sam jos i crnu torbu u obliku koverte.rofl Kad smo isli prvo smo isli u park u kojem je nastupala Limena glazba,kasnije je bila prestava o Cvijeti Brestovskoj.eek Kad je to zavrsilo isli smo A ,G i ja na wc.yes Prije nas je bila jedna zena i ona je odmah izasla i rekla „Cure,sretno u wc“.nocrycrycry Ja sam se stresla i uplasila.cry Sto je najgore ona je jos i plakala.cry Kasnije A nije bilo dobro pa sam je vodila kuci,ali bilo joj je bolje kasnije pa smo se vratile.lud Moji roditelji su bili u kaficu i gledali utakmicu (HRVATSKA-FRANCUSKA).yes Mi smo dosle na drugo poluvrijeme.eek Izgubili smo 3 razlike.cry Bila sam jako tuzna jer smo do sad pobjedivali.cry Kasnije smo isli na klapu Masline.eek A,G i ja smo napravile 2 kruga i oni su zavrsili.rofl Kasnije je bila grupa Rusvaj i A,G i ja smo otisle blize i skakali smo ko lude,kasnije je dosla MM i onda je i ona plesala s nama.lud Nazalost koncert je zavrsio u jedan i nesto.cry Onda smo isli malo prosetati i onda kad smo se vratili isli smo kuci.yes Mene su noge boljele i jos sam promukla.burninmad Jos kad smo dosli kuci ja sam isla jesti.lud
Kad smo se probudile oko 12 isle smo malo setati i srele smo L koja mi je donjela pozivnicu za rodendan.party I isle smo s njom jos do M jer je njoj isla odneti pozivnicu.yes Ali M nije bila kod kuci i ona se njezina baka derala na nas sta dolazimo ovamo.namcor Kasnije smo A,G i ja isle setati i isle smo po nasipu i srele jedu curu koja me zivcira.nono Kasnije smo isle na kupaliste.yes I potpislali smo se na jednu klupu.lud Ja sam napisala Gusterovo ime.cerek Kasnije sam se sjetila jedne smijesne fore kad je prolazila jedna zena i onda se ona tamo nesto derala.namcor Trebala sam se suzdrzati,ali nisam mogla.rofl Kad smo se vratili s kupalista isli smo nesto gledati na komp.eek
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


23:22 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.