subota, 28.01.2012.

Natjecanje i klizanje za nagradu.

Jucer sam bila na natjecanju iz vjeronauka.rofl Bilo je zabavno.party Jako zabavno.rofl Sada cu vam ispricati sto smo tamo radili.blabla
Krenuli smo busom u 11:03 a prije nego smo krenuli dvije natjecateljice nisu dosle na vrijeme pa smo ih morali cekati.bangburninmad Kad smo stigli tamo prvo su nas poslali u prostoriju u kojoj smo mogli uzeti nesto za prigristi prije testa.njami Tamo smo upoznali 4 zakon cure s kojima smo se sprijateljili.roflrofl Pisali smo test od 40 mina najvise se moze pisati 60 min ( mi nismo nista ucili pa smo igrali eci peci pec.)rofl Poslije testa smo isli u obilazak grad.blabla Bili smo u maloj crkvici gdje nam je svecenik pricao o necemu ali ga mi nismo slusali.blabla Kasnije smo isli u utvrdu i tamo smo se setali i razgledavali.thumbup Kasnije smo se vratili u skolu i nakon malo duzeg cekanja dobili smo rezultate.puknucu Mozete jednom pogadati koji smo bili.thumbup Bili smo ZADNJI.rofl Mi smo svi crkavali od smijeha dok su oni na devetom mjestu svi bili tuzni.rofltuzan Ove nase nove prijatečjice su bile 5 (zlatna sredina).thumbup Poslije smo se vracali kuci i druzili smo se sa nasim novim prijateljicama i natjecali se u pjevanju.blabla
Danas sam bila na klizanju za nagradu smo smo bili zadnji.thumbup Hvala Bogu nisam nikog poznatoga vidjela,jel da jesam svi bi crkavali od smijeha.rofl Barem sam naucila klizati na jednoj nozi u zavojima.rofl To je veliki napredak.thumbup Moj tata je rekao da je klizanje bezveze jer nema nikakve svrhe je mozes i doma raditi krugove oko neceka.headbang I tumacili smo to kako se klize uvjek na desnu stranu jer je to lakse desnjacima,idu s svom smjeru,a ja sam lijeva pa radim puno stvari sa desnom rukom.thumbup
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss



23:24 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.