nedjelja, 27.11.2011.

Ples u skoli?

Ponedeljkom ja imace imam zbor,ali prosli ponedeljak smo imali ples u skoli za koji ja nisam imala blage veze.burninmad Javila sam mami da nema zbora i ostala sam na plesu.thumbup Mama mi je rekla da mogu ostati do osam jer sam u kazni.tuzan Na plesu je bilo super.roflrofl Hvala Bogu nisu pustali narodnjake,zapravo jesu ali samo dvije pjesme ja mislim.rolleyes Ja sam plesama sa svojim prijateljicama u krugu.thumbup Kasnije su i profesori plesali.thumbup Onda smo malo plesali u vlakicu i na kraju smo svi stali u jedan veliki krug,drzali se za ruke i njihali vamo tamo.roflthumbup Svi smo bili crveni ko paprike.burninmadyes Ja sam se jako dobro zabavila.roflthumbup Bilo je nezaboravno.roflTo je to za ovaj post.wavemah
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


19:48 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.