srijeda, 13.07.2011.

SM

Jucer sam bila u Sisku i na Petrinjcici.party Bilo je legendarno.rofl
Ujutro sam s mamom otisla u radionice.eek Mene je tamo ostavila,a ona je otisla nesto do ravnatelja.burninmad Cure nisu morale raditi jer sam ja bila tamo i one su bile presretne.roflrofl Malo smo razgovarali i onda su one imale pauzu pa sam izasli van na zrak.thumbup One su pusile i to mi je jako smetalo.smokin Ja ne podnosim taj dim.smokin Opet smo usli unutra i opet pricale.blabla Kasnije smo cistile sivace masine.bang Bas su odvratne.namcor Onda je moja mama dosla po mene i otisle smo do trgovine.lud Oko pol 2 smo dosle kuce.burninmad Malo sam jela i onda sam isla na Petrinjcicu.rofl Tamo su vec bile moje prijateljice. beljJa sam dosla s prijateljicom iz razreda.lud Tamo je bilo dosta ljudi kad smo dosli.eek Mi smo usli u vodu i kupali se.rofl Dva decka (ona moja nova prijatelja) su SM (seksualni manijaci)!!!!!!!!bangbangbang Ja nisam mogla vjerovati.bang Jedan je napao moju prijateljicu iz razreda,a drugi mene.no Ja sam mu pobjegla,a ona nije uspjela.eek Ja sam se kasnije kupala,a ona se nije kupala dok oni nisu otisli.sretan Kasnije je dosla moja sestricna i njezin decko.rofl On nas je bacao u vodu.yes Bilo je fenomenalno,ali skoro su svi pusili na Petrinjcici.bangsmokin Ja sam se htjela ubiti.bang Kad smo izasli pojavio se deda od moje sestricne.eek Morala je ici vecerati.njami Mi smo je odvele i saznale da se moja prijateljica iz razreda zaljubila u onog SM!!!!!!!bang Ja sam poludjela.lud Vratili smo se i ja sam vidjela drugu prijateljicu iz razreda kako vodi psa.rofl Malo smo se s njom druzile i i otisle kuci.yes Malo smo se prosetali i onda je moja prijateljica iz razreda trazila da idemo na fejs,jer ona nema komp.burninmad
Htjela sam vam ovo napisati jos jucer ali je nestalo struje u cijelom gradu pa nisam mogla.namcor
Jos cu vam napisati sto sam danas radila na Petrinjcici.rofl
Danas smo na Petrinjcicu otisli svi skupa oko 2.thumbup Bilo je jako vruce.burninmad Kad smo dosli nije bilo puno ljudi.eek Ja sam usla u vodu prva jer se ovima nije dalo.nono Voda je bila ledena.dead Nisamo se dogu kupali.yes Ja sam izasla i sijela na klupu.thumbup Malo smo nesto pojelinjami i onda su cure si isle kupiti sladoled.:fino Ja nisam imala novacacry. Ja sam ih cekala,jer nisam mogla ostaviti stvari same jer bi mi lik kopao po torbi i uzeo nesto.zijev Kad su one dosle ja sam se isla kupati jer su one lizale tri dana sladoled.namcor U vodi su bila ona dva SM.no Ja nisam obracala paznju.lud Oni su igrali ribara,a ja sam skakala sa slapa.rofl Kasnije smo se druzili.lud Oni u kasnije igrali ribara opet,a ja sam im morama biti granica.thumbup Ja sam tamo stajala i druzila se s ostalima.rofl Bilo je super.rofl Kad sam izasla iz vode nisam vise ulazila jer sam se htjela osustiti i jer sam morala uskoro kuci.burninmad Jedan lik mi je uzeo torbu i nije mu je htjeo vratiti.lud Koji kreten.mad On mi je htjeo uzeti kekse.eek Jedan lik mi je ponudio cigraretu ali sam ga naravno odbila.burninmad Nagovarao me da probam,ali ja nisam htjela.burninmadburninmadburninmadburninmad Mislim stvarno.lud Jedna me je cura htjela zaliti vodom,ali sam joj pobjega pa je zalila moju prijateljicu.roflrofl A i nije joj njezin brat dao da me zalije.rofl Jos bolje.thumbup Ja sam otisla kuci s svoje dvije prijateljice.yes Kad sa, se vratila ove cure su dosle po mene da se idemo setati,ali ja sam se morala istusirati.blabla
To je to!wavewave Veliki mah mahmahmah i velika vodena
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss



20:55 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.