ponedjeljak, 11.07.2011.

Petrinjcica

Jucer mi se nije dalo pisati dva posta pa danas pisem.rofl Jucer sam bila na Petrinjcici i stekla sam nova prijateljstva.thumbup Ne idem na kupu jer tamo ne mozes nigdje skakati,a na Petrinjcici mozes sam slapa.dead Sad cu vam reci sto se dogadalo na Petrinjcici:nut
Kad smo dosle nije bilo puno ljudi.eek Kad smo usli u vodu moja sestricna je odmah vikala fuj!headbang Voda je bila malo zmazana. headbangJa sam poludjela.lud Tamo smo upoznali jednu curu i dva decka.thumbup Mi smo se malo kupali pa smo izasli i otisli se osusiti.yes Sjele smo na klupu i jele kruske.njami Kasnij smo otisli opet u vodu ali smo ovaj put skakali sa slapa.smijeh Bilo je zakon.roflroflroflroflroflroflrofl Nakon kupanja smo se isli presvuci i videli smo gdje zivi nasa nova prijateljica.thumbup Treba se penjati po brdu s biciklima.bang Jedva smo se popeli i onda smo trebali proci jos oko 90 stepenica.bang Najradije bi se ubila.bangbang Samo sto nisam pala u nesvijest.dead Kasnije smo se nas dvije isle presvuci i na kraju smo se isli svi setati.namcor Dosle su jos moje dvije prijateljice.thumbup Setati smo se do Petrinjcice.namcor Tamo su neki jos kupali u pol 9.lud Ti nisu normalni jer kako ce se osusiti.lud Kasnije sam otisla kuci.thumbup To je bilo jucer.thumbup
Sad cu vam pisati za danas:
Danas je ta moja prijateljica dosla do mene u 12 da se idemo kupati,a ja se nisam smijela kupati prije 3,ali sam nagovorila mamu da se odem kupati ranije.party Kad smo dosli nije bilo puno ljudi.eek Kasnije su dolazili.nut Prvo smo skakali sa slapa.thumbup Tamo me je jedan lik htio ugusiti i stalno se motao oko mene.burninmad Kad smo izasli lovili smo jednu veliku ribu (ne znam kako se zove).lud Nismo je ulovili pa sam ja otisla.nono Opet smo se kupali ali ovdje su bili moja sestricna i njezin decko i stalno su se ljubakali.bang To me malo zivciralo.bang Inace sam se samo ja druzi sa njom. cryNe volim je dijeliti s drugima.cry Dok smo se mi kupali oni decki su ulovili onu nepoznatu ribu.ludlud Bila je velika.njami Mozda 20 cm.lud Malo kasnije su nas gadali blatom i ja sam se ogrebala po trbuhu i sad imam jednu veliku crtu na trbuhu i mogu vam reci da jako boli.cry Kasnije je jedan lik htio uzeti tu ribu i dati je „curi“.burninmad Na kraju mu je taj lik koji je ulovio ribu dao za 25 kn!nono Ne bi mu ja dala,al OK!nono Kasnije smo jos skakali s slapa i otisli smo se obuci jer je vec bilo dosta kasno.zubo Malo smo jos ostali o onda smo otisli.nut Prvo smo se nas dvije isle presvuci i onda ici kod te nase nove prijateljice.thumbup Ostale smo do 9 i otisle.thumbup Bilo je super dan.roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl Htjela bi ga ponoviti,samo da se nisam ogrebala bio jos bolji.cry
To je to!wavewave Veliki mah mahmahmah i velika vodena
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss



22:19 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.