nedjelja, 10.07.2011.

Rodendan + fisijada = zabava!!!!!

Kako sto sam naslov kaze bila sam na rodendanu i onda kasnije na Kupi na fisijadi.party Bilo je jako zabavno i ludo sam se provela.partyparty Sad cu vam reci sto se dogodalo juce:yes
Prvo sam isla na rodendan kod prijatelja s dvije prijateljice.thumbup Mi smo dosle druge.headbang Prvo samo se malo druzili a onda su decki igrali igrice a mi cure smo se druzile s njegovom sestrom,pricale viceve,gledale TV……rofl Kasnije su stigle pizze i onda smo jeli.njami Ja nisam uzela jer sam iovako predebela.lud Kasnije smo bili vani i igali s loptama (raznim).dead Malo kasnije smo jeli tortu.njami Bila je vocna. njaminjamiKasnije kad smo se najeli ja i moj prijatelj samo se kladili i kasnije pili Fantu na ex.bang Ja sam izgubila 3 puto.cry Moram se pomirit da postoje bolji od mene od ispijanja na ex.crytuzanno Poslije smo gadali limenke iz zracnice (ja mislim da se to tako zove).bang Ja nisam jer je jako teska i sigurno nebi uspjela pogoditi.blabla Poslije smo gledali Sumrak parodiju.rofl Bilo je bas smijesno.roflrofl I na kraju smo igrali kosarku svi zajedno.thumbup Bilo je super.roflrofl
A na Kupi:party
Dosla sam u deset na kupu kad me dovezao tata od mog prijatelja,jer prijateljicina mama nije mogla doci po nas.ludPrvo sam se bojala da moji roditelji nisu tamo.eek Toga sam se jako uplasila,jer bi moral sam ici kuci po mraku u 10 sati.deaddead Kadnij mi se mama javila i sve je dobro ispalo.thumbup Moj deda i moj ujak su bili malo pijani.nono Moji roditelji se nisu napili hvala Bogu.yes Pjevao je Skorpion bend i jos jedan koji ne znam kako se zove.namcor Pjevali su stare hitove iz 90-tih i ja sam skoro sve znala (moji roditelji stalno pustaju neke stare hitove pa sam to onda znala).blablablabla I na kraju sam dosla kuci u 00:45 i nisam mogla pisati post jer sam bila jako umorna.deaddeaddead
To je to!wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss



22:16 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.